اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

گزارش سردار اشتری از آسیب‌های اجتماعی به کمیسیون فرهنگی مجلس

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: فرمانده کل نیروی انتظامی با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس گزارشی را از آسیب‌های اجتماعی در جامع ه با رویکرد فرهنگی به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

گزارش سردار اشتری از آسیب‌های اجتماعی به کمیسیون فرهنگی مجلس

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه کمیسیون که با حضور سردار اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی و معاونین وی برگزار شد در حوزه آسیب‌های اجتماعی با رویکرد فرهنگی تبادل تجربیات و اطلاعات صورت گرفت.

وی بدون اشاره به جزئیات گزارش ارائه شده توسط فرمانده ناجا، افزود: در این جلسه فرمانده نیروی انتظامی گزارشی را از آسیب‌های اجتماعی در جامعه با رویکرد فرهنگی به نمایندگان ارائه کرد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز تصمیم بر این شد تا در راستای انجام وظایف نظارتی کمیسیون، نهادهای فرهنگی مسئول که در انجام وظایفشان کوتاهی داشته‌اند به کمیسیون دعوت شوند و از آنها برای عدم انجام وظایف کاری‌شان توضیح خواسته شود.

منتظری خاطرنشان کرد: همچنین بنا شد تا خلاءهای قانونی در حوزه مسائل فرهنگی در حوزه کاری نیروی انتظامی مورد بررسی قرار گیرد و با انجام اصلاحاتی این خلاءها رفع شود.

وی افزود: همچنین بنا شد تا نیروی انتظامی نیازهای خود را در خصوص اعتبارات را در گزارشی به کمیسیون ارائه کند تا اعتبارات لازم برای بحث آسیب‌های اجتماعی برای نیروی انتظامی در نظر گرفته شده و برای تخصیص اعتبارات پیگیری‌های لازم انجام شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: واقعیت این است که ورود نیروی انتظامی به بحث آسیب های اجتماعی باید در مرحله آخر صورت گیرد و وظیفه نیروی انتظامی برخورد با استثنائات در ناهنجاری‌های اجتماعی است اما از آنجایی که تعدادی از دستگاه‌های فرهنگی مسئول به وظایف خود عمل نمی‌کنند، ورود نیروی انتظامی به مسائل مربوط به آسیب‌های اجتماعی با رویکرد فرهنگی بیشتر شده که این موجبات نارضایتی در جامعه را فراهم می‌کند و این در حالی است که نیروی انتظامی در این میان مقصر نیست و این به خاطر کوتاهی در انجام وظیفه توسط دستگاه‌های مسئول است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول