اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

تولید ماسک یونی و ارگانیک با خواص آنتی ویروس، برای اولین بار در کشور

ماسک یونی و ارگانیک با خواص آنتی ویروس و با هدف قطع زنجیره ابتلاء به کرونا برای اولین بار در کشور تولید شد.

تولید ماسک یونی و ارگانیک با خواص آنتی ویروس، برای اولین بار در کشور

بر اساس این گزارش؛ امروزه متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا و چرخش سریع این ویروس منحوس در کشور این نگرانی به وجود آمده  که مبحث رکود اقتصادی و مهمتر از آن، فوت هموطنانمان،  سیر صعودی به خود بگیرد اما این روزها در کنار خبرهای مسرت بخش واکسن، گروهی از متخصصین جوان و نخبه به همراه طرح اختراع یک دکتر جوان ،با دکترای تخصصی اپیدمی ، موفق به تولید ماسکی شده اند که محافظت ایده آلی در برابر ویروس کرونا دارد.

از جمله مزیت‌های ماسک سه لایه آنتی ویروس رملا  با  فیلتر یونی، کمک به قطع زنجیره کرونا،غیر فعال سازی و از بین بردن ویروس کرونا بین 3 الی 8 دقیقه ، ضد حساسیت و کمک به بهبود تنفس و بدون عوارض بودن این ماسک می‌باشد.

قیمت این ماسک به گونه ای محاسبه شده  که همه اقشار جامعه می‌توانند از آن بهره ببرند و هدف مجموعه این است که در سلامت  بیشتر جامعه گامی بردارد.

شرکت فناوران شایا مد 

 www. shayamed.com 
برای ضمانت  کیفیت محصول با شرکت‌ ها وارد مذاکره شده است تا اگر فردی با وجود این ماسک به این ویروس منحوس مبتلا گردید ، شرکت بیمه گر  بخشی از هزینه‌های فوت و درمان رایگان را متقبل ‌شود چرا که کیفیت کار برای این مجموعه بسیار حائز اهمیت است که شماره تلفن این شرکت 02146096903 است.

محصول ماسک سه لایه Remla  از ورود ویروس به داخل دهان جلوگیری میکند  و با استفاده از مواد بیولوژیک سازگار با بدن به توان بالا و با روش کریستال کردن  (یون های نمک ) توانسته  ماسکی را به مرحله تولید برساند که ارگانیک است و مهمتر از همه ،ذرات معلق و ویروس‌های پراکنده به داخل دهان با وجود این ماسک غیر ممکن می‌شوند.

امروزه متاسفانه برخی از ماسک‌ها حساسیت های تنفسی و یکسری از مشکلات را برای افراد ایجاد کرده است. اما  شرکت فناوران شایا مد 

 www. shayamed.com
ماسکی را تولید کرده است که با تکیه بر دانش بومی هیچ گونه حساسیتی  را برای افراد ایجاد نمی‌کند.

رایحه ارگانیک لیمو و رنگ زرد از دیگر مزیت‌های این ماسک سه لایه ارگانیک است که  لحظات خوش و امیدبخش و خوشایندی را برای افراد به وجود می‌آورد.

 از جمله اهداف  این مجموعه

http://www.ionic-mask.ir
 ایفای مسئولیت اجتماعی خود در جهت کاهش و قطع زنجیره بیماری کرونا در کشور است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول