اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رزمایش سراسری عبور از اوج بار برق در سمنان برگزار می‌شود

ششمین رزمایش سراسری با محوریت عبور از اوج بار برق در راستای اقدامات هماهنگ تعمیرات سراسری شبکه‌های توزیع برق در استان سمنان اجرا می‌شود.

رزمایش سراسری عبور از اوج بار برق در سمنان برگزار می‌شود

سیدمحمد حسینی‌نژاد، معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان به خبرنگار فارس در سمنان گفت: رزمایش سراسری با محوریت عبور از اوج بار برق که از سوی شرکت توانیر طرح‌ریزی و به‌صورت ماهانه در شرکت‌های توزیع برق کشور برگزار می‌شود، در روز سی‌ام اردیبهشت‌ماه در این استان به اجرا درخواهد آمد.

او اظهار کرد: این اقدام فراگیر که در اردیبهشت‌ماه امسال دومین مرحله آن به انجام می‌رسد، برای ۹ نقطه در استان پیش‌بینی‌شده و توسط همکاران عملیاتی و خدمات مشترکان این شرکت اجرایی خواهد شد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: ارزیابی آماده به کاری مولدهای اضطراری دستگاه‌های اجرایی، ارزیابی آماده به کاری سامانه‌های اطلاع‌رسانی خاموشی «برق من» و «پاسخگویی ۱۲۱»، تعدیل روشنایی معابر و تکمیل آرایش یک در میان و زیگزاگ در شبکه‌های توزیع، جلب همکاری ادارات راه و ترابری در تعدیل روشنایی بین‌شهری و مقابله با دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز اهم برنامه‌هایی است که در این مانور انجام خواهد شد.

حسینی‌نژاد اضافه کرد: ۳۱ اکیپ متشکل از گروه‌های روشنایی معابر و تست لوازم اندازه‌گیری به استعداد ۶۱ نفر، با نظارت ۲۰ نفر از نیروهای فنی و ایمنی و بهره‌گیری از ۳۷ دستگاه خودروهای سبک و سنگین عملیاتی، برنامه‌های مورداشاره را در این رزمایش اجرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول