اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت هر چه سریع‌تر نماینده تام‌الاختیار به سنخواست اعزام کند

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس با اشاره به خسارات گسترده زمین لرزه دو روز پیش در منطقه سنخواست گفت: دولت هر چه سریع تر نماینده تام‌الاختیاری برای بررسی مشکلات منطقه اعزام کند.

دولت هر چه سریع‌تر نماینده تام‌الاختیار به سنخواست اعزام کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد وحیدی نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 29 اردیبهشت) و در تذکر شفاهی با توجه به زمین لرزه 5.5 ریشتری دو روز پیش در منطقه سنخواست خراسان شمالی اظهار داشت: زمین لرزه سنخواست و روستاهای اطراف آن خسارات زیادی به بار آورده و لازم است که دولت محترم هر چه سریع‌تر نماینده تام‌الاختیاری را جهت بررسی مشکلات منطقه و مدیریت حل آنها تعیین کرده و اعزام کند. 

وی در ادامه ضمن تشکر از کمیسیون آموزش و تحقیقات برای تصویب کلیات لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان، تأکید کرد: انتظار داریم با تصویب جزئیات لایحه، این لایحه هر چه سریع‌تر در دستورکار مجلس قرار بگیرد. 

نماینده مردم بجنور در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به برخی مشکلات کشاورزان و دامداران به ویژه در زمینه آفات و بیماری‌ها، تصریح کرد:‌ تاکنون وزارت جهاد کشاورزی برای حمایت از کشاورزان و دامداران در این زمینه هیچ اقدامی انجام نداده که لازم است در این خصوص اقدام جدی شود. 

وی همچنین خطاب به وزیر کشور گفت: وزارت کشور در این ماه‌های آخر مأموریت دولت، موضوع بازگشایی مرزهای خراسان شمالی در حوزه ترکمنستان را برای توسعه روابط دوجانبه با جدیت دنبال کند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول