اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

حمایت 60 فعال فرهنگی_رسانه‌ای در چهارمحال و بختیاری از آیت‌الله رئیسی

بیش از 60 نفر از فعالان رسانه‌ای و فرهنگی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانه‌ای حمایت خود را از آیت‌الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 اعلام کردند.

حمایت 60 فعال فرهنگی_رسانه‌ای در چهارمحال و بختیاری از آیت‌الله رئیسی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بیش از ۶۰ نفر از فعالان رسانه‌ای و فرهنگی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانه‌ای حمایت خود را از آیت‌الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

"امروز با گذشت بیش از چهار دهه  از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران که به منظور تحقق متعالی‌ترین هدف یعنی برقراری عدالت رخ داد و در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که به گفته رهبر معظم انقلاب به مثابه شب قدر انقلاب اسلامی است قرار داریم.

مردم عزیز کشورمان در جمهوری اسلامی با وجود از خود گذشتگی ها و مجاهدت‌ها و پیشرفت‌های چشم گیر در میدان‌های مختلف، به آنچه شایسته آن هستند از لحاظ رفاه و سطح معیشتی مناسب نرسیدند و کشور همچنان با وضعیت مطلوب خود فاصله قابل توجه و محسوسی دارد که بی‌شک فاصله‌ی میان بایدها و واقعیت‌ها و مشکلات، همواره باعث خون دل خوردن آرمان‌خواهان و عدالت‌محوران بوده و هست.

در سوی دیگر با نگاه به فرصت‌های پیش‌رو و ظرفیت‌های بی‌بدیل در اختیار همچون خیل عظیم جوانان به‌عنوان رکن اصلی تحقق نظام اسلامی با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی و فهرست طولانی فرصت‌های مادی کشور، نوید آینده‌ای درخشان و امیدبخش را به همگان می‌دهد.

آنچه در این میان اهمیت غیرقابل انکاری دارد نقش پررنگ و سهم قابل توجه و قابل تامل قوه مجریه در شکل‌دهی وضعیت کشور است.

قوه مجریه به‌عنوان مهم‌ترین نهاد اجرایی کشور و با در اختیار داشتن عمده امکانات، منابع و قدرت بلامنازع تصمیم‌گیری برای تخصیص و توزیع منابع مادی و معنوی کشور، نقش کلیدی در هدایت کشور به سمت تعالی، رشد و پیشرفت و یا بی‌راهه‌های ناکارآمدی و چالش‌ها دارد.

به‌طور قطع، عامل اصلی مسائل و مشکلاتی که مردم و کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، سوءمدیریت و عدم اداره مطلوب و کارآمد دستگاه اجرایی کشور است و همین موضوع موجب آن شده که انتخابات ریاست جمهوری 1400 از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار گردد تا بدان‌جا که مسیر و سرنوشت مردم و کشور برای سال‌های آتی نیز به آن گره خورده است.

ایجاد تحول در وضعیت فعلی کشور و حرکت و نیل به چشم‌اندازهای مطلوب، نیازمند تغییرات بنیادین در نگاه و تفکر حاکم بر دستگاه اجرایی کشور است و این امر محقق نخواهد نشد مگر با کنار گذاشتن مسیر پراشتباه دولت فعلی و روی کار آمدن نماینده و پرچمدار گفتمان مردم‌محوری، کارآمدی، عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد در راس قوه مجریه کشور که اهتمام و شاکله دولت را در  توجه به ظرفیت‌های داخل و تعامل عزت‌مندانه با کشورهای دنیا بر مبنای حفظ منافع ملی و کرامت هویت اصیل ایرانی و بازگشت به آرمان‌های ناب انقلاب اسلامی همچون عدالت، آزادی، استقلال و توجه به محرومین و مستضعفین بنا نماید.

بدون تردید با توجه به اصل جمهوریت نظام مقدس اسلامی و محوریت مردم‌سالاری و مبتنی بودن حرکت کشور بر اراده و خواست مردم، مسلط کردن گفتمان فوق، نیازمند ایجاد یک حرکت عمومی نخبگانی و مردمی با همدلی و وحدت حداکثری است و چنین امر مهمی محقق نخواهد شد مگر با پیش‌رانی جریان جوانان انقلابی در چارچوب بیانیه گام دوم و با پرچمداری شخصیتی که ضمن دارا بودن ویژگی‌های اصلی رئیس‌جمهور مطلوب این گفتمان یعنی ولایت‌مداری، داشتن روحیه عدالت‌خواهی و ضدفساد؛ دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، معتقد به جوانان، معتقد به مردمی بودن و امیدوار به فضل الهی و آینده روشن، باشد تا بتواند بستر این وحدت حماسه‌ساز را فراهم سازد.

بر همین اساس جمعی از فعالان رسانه ای و فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری با توجه به شرایط حساس کشور و نیز آرایش صحنه انتخابات پیش‌رو و همچنین درنظر داشتن مصالح، اولویت‌ها، امکان‌سنجی‌ها و ارزیابی‌های دقیق کارشناسی و تخصصی اعلام می‌دارد که در این برهه تاریخی، گزینه اصلح برای خارج کردن دستگاه اجرایی کشور از باتلاق ناکارآمدی و بی‌برنامگی و سوق دادن دولت در یک مسیر تحولی برای رسیدن به وضعیت مطلوب را «آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی» دانسته و حمایت خویش را از ایشان در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام میدارد.

امید است مردم عزیز و نجیب کشورمان با وجود تمام گلایه ها و کاستی ها از عملکرد مسئولین سابق با حضور پر شور خود در پای صندوق های رای، با انتخاب این فرزند غیور و شجاع و پاک دست خود به عنوان سیزدهمین رئیس جمهور زمینه را برای تحقق تمدن اسلامی و تعالی کشور فراهم کنند.

۱. احسان قائدی
۲.میثم محمودیان
۳. احمد شیرانی تک آبی
۴. سید حسین طباطبایی
۵. تورج یعقوبی
۶. مجتبی امیدی
۷. علی در خشنده
۸. ابوالفضل هادیپور
۹. حامد فتاحی
۱۰. یاسر فاضلیان
۱۱.امین نظری
۱۲. سجاد محمدی
۱۳. حسین ضامنی
۱۳. مجتبی نوروزی
۱۴. احمد کاظمی
۱۵. رضا اسماعیلی
۱۶. محمود باقری
۱۷. کاظم خیری
۱۸. پرویز محمودی
۱۹. سراج بابا احمدی
۲۰. ارشاد شاهقلی
۲۱. ابوالفضل صالحی
۲۲. آرمان اسکندری
۲۳. مرتضی فاضلیان
۲۴. محمدرضا عرفان نژاد
۲۵. حمیدرضا حبیبیان
۲۶. داوود مهربانی
۲۷. حسین امیریان
۲۸. محمدرضا حجت پناه
۲۹. عباس صابری
۳۰. سید احمد علوی
۳۱. مهدی فتاحی
۳۲. ماشاالله ایزدی
۳۳. علی کیانی
۳۴. دکتر علی بخشیان
۳۵. مصطفی صادقی
۳۶. فاطمه بیاتی
۳۷. سجاد درویشی
۳۸. الهام شاهقلی
۳۹. رضا ابراهیمی
۴۰. محمد ناصری
۴۱. محسن محمودیان
۴۲. ابوالحسن عدنانی
۴۳. عباس داوودپور
۴۴.نوید مظفری
۴۵.علی ملاح نژاد 
۴۶.سامان فتحی 
۴۷.سید ابراهیم عسگری مقدم
۴۸.فاطمه نظری
۴۹. ابوذر یوسفی
۵۰. جعفر نعمتی
۵۱.خداداد بابا احمدی
۵۲.حجت الله علیمرادی
۵۳.محسن ابراهیمی
۵۴.احمد رضا قائد امینی
۵۵.میلاد حیدری
۵۶.صالح کیانی
۵۷.سید حسین میرفروغی
58. محمد حیدری
59. محمد غریبی
 60. زهرا خسروی
61 زینب رحیمی
62. علی‌رضا صیادی

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول