اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

صادرات و‌ واردات کاشان، از ۱۵ استان کشور بیشتر است/ پیگیری ایجاد گمرک در منطقه کاشان

استاندار اصفهان گفت: صادرات و‌ واردات کاشان، از ۱۵ استان کشور بیشتر است و برای اجرایی کردن گمرک‌کاشان تصمیماتی گرفتیم.

صادرات و‌ واردات کاشان، از ۱۵ استان کشور بیشتر است/ پیگیری ایجاد گمرک در منطقه کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عباس رضایی صبح امروز در حاشیه سفر به کاشان در خصوص‌ بررسی مشکلات گمرک در منطقه ویژه کاشان اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی کاشان زخم کهنه است و حدود ۱۲ سال است مجوز را دولت صادر کرده است اما به بخاطر مسائلی که دست استان نبوده، مرتفع نشده است.

استاندار اصفهان، با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که هیچ‌ مشکلی در کاشان نباشد، گفت: جلسه امروز برای پیگیری و اجرایی کردن زیرساخت‌های منطقه اقتصادی تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه، منطقه ویژه اقتصادی، آب، برق، گاز و تلفن نیاز دارد، تصریح کرد: مسائل با زمان‌بندی مشخص حل و فصل شد و امیدواریم هیچ مشکل اجرایی دیگری نباشد.

رضایی با بیان اینکه مشکل اجرایی بر زمین مانده‌ای برای منطقه ویژه اقتصادی کاشان نداریم، خاطرنشان کرد: کاشان یکی از بزرگ‌ترین شهر‌های کشور است که از نظر صادرات و واردات در کنار ۱۵ استان کشور قرار دارد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه، صادرات و‌ واردات کاشان، از ۱۵ استان کشور بیشتر است، تصریح کرد: برای اجرایی کردن گمرک‌کاشان تصمیماتی گرفتیم و قرار شد ظرف یک‌ هفته گزارش توجیهی توسط اداره کل سازمان به سازمان برنامه و بودجه ارائه شود و ماده ۲۳ قانون اعمال شود تا یک کار منسجم منضبط قانونی و همیشگی انجام شود.

وی در پایان افزود: ظرف ۱۵ روز آینده زیرساخت‌های قانونی گمرک را انجام دهیم تا ماه آینده کلنگ احداث گمرک کاشان را بر زمین بزنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ر۱۰//ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول