اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

مردم اندونزی هم به جمع معترضان به رژیم صهیونیستی پیوستند+عکس

صدها نفر از مردم اندونزی با تجمع در مقابل سفارت آمریکا در جاکارتا، به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین اعتراض کردند.

مردم اندونزی هم به جمع معترضان به رژیم صهیونیستی پیوستند+عکس

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مردم اندونزی نیز در حمایت از فلسطین به جمع بسیاری از مردم دیگر کشورهای جهان پیوسته و با برگزاری تجمعی اعتراضی در مقابل سفارت آمریکا در جاکارتا به حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها و نوار غزه شدیدا اعتراض کردند.

براساس گزارش «آنتارا نیوز»، صدها نفر از مردم اندونزی روز سه شنبه با برگزاری تظاهراتی در مقابل سفارت واشنگتن به حمایت‌های این کشور از حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین اعتراض کردند.

 خشونتهای نظامیان رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیها طی چند روز گذشته باعث ایجاد موجی از اعتراضات در سراسر جهان شده است. 

 تجمع اعتراضی مردم اندونزی که به ابتکار «اتحادیه تجاری کنفدراسیون اندونزی» برگزار شد از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خواست که فورا حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی که تا کنون باعث شهادت بیش از ۲۰۰ فلسطینی از جمله زنان و کودکان شده است را متوقف کند.

این گزارش افزود: در میان معترضان علاوه بر اتحادیه های تجاری و کارگری، دانشجویان، جوانان و اعضای گروه‌های مدنی دیگر اندونزی نیز حضور داشتند.
 
«ساریتا آریفیا» یک فعال سیاسی حاضر در این تجمع اعتراضی می‌گوید، آزادی حق همه ملتهای جهان است و اسعتمار باید برچیده شود چرا که با انسانیت و عدالت هیچ سنخیتی ندارد. 

معترضان علاوه بر پرچم اندونزی و پرچم فلسطین، پلاکاردهایی با خود حمل می‌کردند که روی آن نوشته شده بود «فلسطین را آزاد کنید». بیش از ۱۰۰۰ پلیس اطراف سفارت آمریکا در جاکاتا را احاطه کرده بودند تا از برو خشونت احتمالی جلوگیری کنند. 

اندونزی که بیشترین جمعیت مسلمان را در جهان دارد هیچگونه روابط رسمی با رژیم صهیونیستی ندارد و تل آویو به همین دلیل سفارتی در جاکارتا ندارد. 

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی که دوشنبه هفته قبل آغاز شده است تا کنون منجر به شهادت حداقل ۲۱۹ فلسطینی از جمله دهها زن و کودک شده است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول