اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

استفاده از ظرفیت فضای مجازی در برنامه‌های مناسبتی سوم خرداد مد نظر باشد

مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی در برنامه‌ها و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باید مد نظر برنامه‌های مناسبتی سوم خرداد باشد.

استفاده از ظرفیت فضای مجازی در برنامه‌های مناسبتی سوم خرداد مد نظر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک احمدرضا آدینه ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص نشست ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی اظهار کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر یوم‌الله و سالروز عملیات بیت المقدس ایام‌الله بزرگ ملت ایران است و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد چراکه این ایام همچون برگ زرینی در تاریخ انقلاب ماندگار مانده و باید در راستای گرامیداشت آن تلاش ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سوم خردادماه یادآور ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و حماسه سازی های ملت ایران است و ملت در این ایام بسیار ارزشمند توانستند با ایثار و مجاهدت خود پیام اسلام و انقلاب را به دنیا منعکس کنند افزود: آزادسازی خرمشهر نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است و رزمندگان در این عملیات توانستند اقتدار و قدرت نظام اسلامی را به رخ بکشانند.

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی بیان کرد: آزادسازی خرمشهر بار دیگر برتری قدرت خداوند و اراده الهی در برابر زورگویان را به اثبات رساند و اینکه حضرت امام(ره) می‌فرمایند خرمشهر را خدا آزاد کرد نشان از این مسئله دارد.

آدینه ادامه داد: امروز بازخوانی و بزرگداشت مناسبت‌ها و عملیات‌های دفاع مقدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه علاوه بر اینکه می‌تواند الگوها را به جوانان معرفی کند در تبیین رشادت‌ها و مجاهدت‌های مردم و رزمندگان بسیار مؤثر است.

وی اضافه کرد: ایستادگی ملت ایران و پیشرفت‌های حاصل شده بعد از انقلاب اسلامی برگرفته از دفاع مقدس است و هرچقدر بتوانیم روحیه و فرهنگ دفاع مقدس را ترویج و تقویت کنیم در راستای رسیدن به اهداف، بهتر می‌توانیم عمل کنیم.

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه و ملت را در برابر حوادث و تهدیدات دشمنان بیمه می‌کند و لذا باید نسبت به این کار اهتمام داشته باشیم که تشکیل ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت در استان در این راستا است.

آدینه با بیان اینکه مشارکت و هم‌افزایی دستگاه‌های اداری و سازمان‌ها با ستاد گرامیداشت دفاع مقدس و مقاومت یک ضرورت مهم است که همه باید به آن اهتمام و توجه داشته باشند افزود: گرامیداشت ایام‌الله سوم خرداد در استان مرکزی بسیار مهم است و با همه توان باید در این راستا فعالیت کرد و همه ظرفیت‌های موجود را پای کار آورد.

وی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی در برنامه‌ها و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باید مد نظر برنامه‌های سوم خرداد باشد و کلیه ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در این راستا به‌کارگیری شوند و دستگاه‌های متولی موظف هستند مشارکت و هم‌افزایی با ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت داشته باشند.

رژیم منحوس صهیونیستی در داخل سرزمین خودشان هم امنیت ندارند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز گفت: فتح خرمشهر نماد ایستادگی همه‌جانبه در برابر جبهه کفر و استکبار است و امروز با توجه به حوادثی که در فلسطین انجام می‌شود می‌توان وجه تشابه این دو حادثه را به خوبی جستجو کرد.

محمد گودرزی اظهار کرد: وجه مشترک فتح خرمشهر و فتح قدس در راهبرد جبهه مقاومت است و امروز پیروزی گفتمان مقاومت نوید آزادی خرمشهرهای دیگر در منطقه اسلامی را می‌دهد.

وی افزود: رژیم منحوس صهیونیستی که روزی توهم پیشروی از نیل تا فرات را در سر داشت امروز در داخل سرزمین خود به شدت محصور شده و حتی در داخل سرزمین خودشان هم امنیت ندارند که این‌ها به برکت انقلاب اسلامی و تفکر مقاومت است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به برکت حماسه‌های دفاع مقدس و جبهه مقاومت جایگاه مقتدری در منطقه و دنیا دارد و پیشرفت‌های به دست آمده مرهون رشادت‌های شهدا در همه عرصه‌ها است.

گودرزی گفت: وحدت و هم‌افزایی نیروهای مسلح در انقلاب اسلامی همواره موجب پیشرفت‌های بسیار در حوزه‌های مختلف شده که نمونه آن در عملیات بیت‌المقدس بود و در واقع فتح خرمشهر ثمره وحدت و انسجام نیروهای مسلح بود.

وی اضافه کرد: در عملیات افتخارآمیز بیت‌المقدس ۱۳۵ گردان که ۴۵ گردان از ارتش و ۹۰ گردان از سپاه و بسیج در ۵ قرارگاه مشترک حماسه‌های بزرگی خلق کردند و پیروزی‌های بزرگی برای ملت و انقلاب اسلامی رقم زدند و استان مرکزی افتخار تقدیم بیش از ۲۹۲ شهید در این عملیات دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان داشت: فتح خرمشهر نماد پیروزی و هویت مقتدر ملت ایران است و امروز باید برای گرامیداشت این ایام از همه توان استفاده و حماسه‌های انجام شده در آن ایام را به خوبی به نسل جوان منتقل کنیم.

گودرزی یادآور شد: در راستای گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر سپاه روح‌الله در قالب ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت بیش از ۸۰ عنوان برنامه در دستور کار دارد که در سطح استان انجام خواهد شد.

وی افزود: مهم‌ترین محور برنامه‌های سوم خردادماه سال جاری خدمت‌رسانی در قالب افتتاح پروژه‌ها و ادامه نهضت کمک مؤمنانه است که در ابعاد مختلفی خدمات ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول