اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اجرای ۸۰ عنوان برنامه در راستای گرامیداشت سوم خرداد در استان مرکزی

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سپاه روح الله استان بیش از ۸۰ عنوان برنامه که ۱۱ عنوان آن شاخص هستند در راستای گرامیداشت سوم خرداد و فتح خرمشهر در دستور کار دارد که در سطح استان انجام خواهد شد.

اجرای  ۸۰ عنوان برنامه در راستای گرامیداشت سوم خرداد در استان مرکزی

سید جواد محمدی در حاشیه نشست ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی در  گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: سالروز آزادی خرمشهر عزیز آغازگر تحولات کلیدی و گام برداشتن ملت ایران در مسیر توانمندی و خودکفایی است.

وی افزود: ملت ایران با تکیه بر اراده و قدرت الهی توانست در برابر دشمنان پیروز و سربلند بیرون بیاید و به کار بردن جمله کلیدی حضرت امام(ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد نشانه‌ای بارز در اراده الهی دارد که در فتح خرمشهر نمود پیدا کرد.

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: امروز برای آزادی خرمشهرهای پیش رو تبیین جمله راهبردی امام(ره) در مورد فتح خرمشهر یک ضرورت است و باید این نگرش توجه به قدرت خداوند مد نظر باشد.

محمدی ادامه داد: مرکز حفظ آثار سپاه روح‌الله به عنوان متولی برنامه‌های سپاه در سالروز آزادی خرمشهر از ابتدای اردیبهشت‌ماه برنامه‌ریزی‌های لازم برای گرامیداشت این ایام‌الله را انجام داده و امروز آمادگی کامل برای استقبال از این ایام‌الله را داریم.

وی اضافه کرد:‌برگزاری همایش مقاومت و پایداری نیروهای مسلح که از سالیان طولانی برگزار می‌شده مهمترین برنامه سال جاری است که با توجه به شیوع بیماری کرونا در برگزاری برنامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی قطعاً مد نظر خواهد بود.

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه تجلیل از خانواده معظم شهدای عملیات بیت‌المقدس و شهدای مدافع سلامت از دیگر برنامه‌های مهم است و همچنین برنامه بانگ مقاومت نیز در روز سوم اجرا خواهد شد ادامه داد: یکی دیگر از مهمترین برنامه‌ها مسابقه کتاب‌خوانی کتاب «سفر سرخ» است که این کتاب زندگینامه شهید علم الهدی و با محوریت آن آزادسازی بستان و هویزه می‌باشد.

محمدی گفت:‌ از دستگاه‌هایی همچون آموزش وپرورش، نهاد کتابخانه‌ها، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک، بنیاد شهید، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های دیگر انتظار داریم در راستای این مسابقه کتاب مشارکت داشته باشند.

وی اضافه کرد: سپاه روح‌الله استان مرکزی بیش از ۸۰ عنوان برنامه که ۱۱ عنوان آن شاخص هستند در راستای گرامیداشت سوم خرداد و فتح خرمشهر در دستور کار دارد که در سطح استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول