اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نتانیاهو: ۴ هزار موشک و راکت از نوار غزه به سمت ما شلیک شد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه‌ای با سفیران هفتاد کشور، با اشاره به شلیک‌شدن حدود ۴ هزار موشک و راکت از نوار غزه، گفت هیچ گزینه‌ای را درخصوص این درگیری‌ها منتفی نمی‌دانند.

نتانیاهو: ۴ هزار موشک و راکت از نوار غزه به سمت ما شلیک شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) برای توجیه جنایات و حملات وحشیانه ارتش این رژیم به نوار غزه و کشتار فلسطینیان بی‌گناه، جلسه‌ای با سفیران حدود ۷۰ کشور در فلسطین اشغالی برگزار کرد.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، نتانیاهو بدون اشاره کردن به ممانعت غیرقانونی نظامیان اسرائیلی از حضور فلسطینیان در مسجدالاقصی برای ماه رمضان، مدعی شد: «ما به دنبال این درگیری نبودیم و حماس برای رسیدن به اهداف خود از پرونده شیخ جراح بهره برداری کرد».

وی در تلاش برای مظلوم‌نمایی و قربانی نشان دادن شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک غزه، گفت: «حماس و جهاد اسلامی حدود ۴ هزار فروند موشک به سمت اسرائیل شلیک کردند... ما با یک سازمان تروریستی روبه‌رو هستیم».

نخست‌وزیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی که از حملات گسترده موشکی و راکتی گروه‌های مقاومت غافلگیر شده، اینگونه سعی کرد آبروی ریخته‌شده خود را بازیابد: «ما در حال تلاش برای تضعیف توانایی‌ها و اراده حماس و جهاد [اسلامی] هستیم. ما هیچ چیزی را منتفی نمی‌دانیم و امیدواریم که آرامش به سرعت برقرار شود».

 

 

نتانیاهو در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود افزود: «حماس یک تأسیسات کامل زیرزمینی در نوار غزه ساخته است. یک شهر کامل در زیر نوار غزه وجود دارد... ما سعی می‌کنیم به کسانی که ما را هدف قرار می‌دهند، ضربه بزنیم و در این‌باره بسیار دقیق تصمیم می‌گیریم».

وی ضمن ابراز نگرانی شدید از احتمال پیروزی گروه‌های مقاومت در درگیری‌های اخیر با رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: «اگر حماس فکر می‌کند در حال پیروزی است، پس این یک شکست برای همه ما و تمام غرب است».

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس همچنین ادعا کرد: «مواجهه با سازمان‌های تروریستی، مشکلات و دشواری‌های خودش را دارد.   ما در حال تلاش برای افزایش دوره‌های آرامش بین یک جنگ و جنگ دیگر هستیم و احتمال اشغال یا فتح آنها (نوار غزه) وجود دارد».

رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند که کابینه امنیتی این رژیم احتمالا ظهر امروز (چهارشنبه) یا صبح فردا (پنجشنبه) برای بررسی تحولات نوار غزه تشکیل جلسه می‌دهد.

پیش از این، «یووال استاینیتز» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی و عضو ناظر کابینه امنیتی نیز پیشنهاد داد ارتش این رژیم، به صورت موقت نوار غزه را تصرف کند تا گروه‌های مقاومت از جمله حماس را خلع سلاح نماید. (جزئیات بیشتر)

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه هفته قبل و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است. طبق اعلام وزارت بهداشت نوار غزه، تا این لحظه شمار قربانیان حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به ۲۲۱ شهید از جمله ۶۲ کودک و ۳۶ زن رسیده است. همچنین بیش از ۱۴۰۰ فلسطینی تا کنون مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول