اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

سه کرسی جهانی به نام والیبال ایران شد

در جریان انتخابات داخلی هیأت‌رئیسه فدراسیون جهانی والیبال، سه کرسی به نام فدراسیون ایران ثبت شد.

سه کرسی جهانی به نام والیبال ایران شد

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه هیأت‌رئیسه FIVB به منظور تایید ترکیب اعضای کمیته اجرایی، انتخاب اعضای کمیسیون‌ها و شوراهای فدراسیون جهانی برای دوره چهار ساله، بحث پیرامون گزارش‌های مربوط به برگزاری لیگ ملت‌ها و المپیک در شرایط کرونا، بررسی گزارش‌‌های واصله از کنفدراسیون‌ها و … برگزار شد.

در این جلسه درخصوص نحوه جایگزینی تیم‌‌هایی که به دلیل شیوع کرونا از حضور در یک دوره از مسابقات انصراف می‌دهند، بحث و گفت و گو شد.

عمده زمان این جلسه که بیش از 4 ساعت به طول انجامید، به بررسی کاندیداهای عضویت در کمیسیون‌ها و شوراهای فدراسیون جهانی اختصاص یافت که نهایتاً پس از پایان بررسی‌ها، رای‌گیری داخلی اعضای هیأت‌رئیسه برای شناختن اعضای کمیسیون‌ها و شوراهای فدراسیون جهانی انجام شد و نام سه ایرانی نیز در میان منتخبین جای گرفت.

در این انتخابات، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، عضو هیأت‌رئیسه کنفدراسیون آسیا و هیأت‌رئیسه فدراسیون جهانی، کرسی پیشین خود را در کمیسیون مالی FIVB حفظ کرد. این کمیسیون 11 نفره به ریاست عیسی حمزه کویتی و دبیری احمد گومل نیجریایی آغاز به کار می‌کند.

مریم حسابی با انتخاب هیأت‌رئیسه به عنوان عضو کمیسیون ارتباطات و بازاریابی انتخاب شد. کمیسیون ارتباطات و بازاریابی 14 نفره به ریاست پیتر دایاموند آمریکایی و به دبیری پیتر پایکل لهستانی تشکیل شده است.

در ساختار فدراسیون جهانی، کمیسیون‌ها مشاوران تخصصی هیأت‌رئیسه و کمیته اجرایی به حساب می‌آیند که وظیفه بررسی برنامه‌ها و ارائه راهکارهای اجرایی، همچنین ارائه مشاوره تخصصی به هیأت‌رئیسه جهت تصویب طرح‌ها و برنامه‌ها را بر عهده دارند.

در ادامه رای‌گیری هیأت‌رئیسه جهت شکل‌گیری شورای والیبال فدراسیون جهانی، امیر طلوع‌کیان نیز به عضویت در این شورا انتخاب شد. شورای والیبال، شکل توسعه‌یافته‌ای از کمیسیون رویدادهای ورزشی است که طی چهار سال گذشته در فدراسیون جهانی فعالیت داشته و اکنون با تغییر ماموریت؛ از کمیسیون به شورا و تغییر نام؛ از رویدادهای ورزشی به والیبال، فعالیت می‌کند.

شورای والیبال شامل 15 عضو حقیقی، چهار رئیس کنفدراسیون و دو نماینده از کمیسیون ورزشکاران است که به ریاست مارکو تولیو تیشیرا از برزیل و دبیری میشل ایفرارت هلندی تشکیل شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول