اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی گل گهر: دیدار پدیده حکم فینال را دارد/برای تثبیت جایگاه خود در جدول به دنبال پیروزی هستیم

مربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: برای تثبیت جایگاه خود در جدول به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز بازی هستیم.

مربی گل گهر: دیدار پدیده حکم فینال را دارد/برای تثبیت جایگاه خود در جدول به دنبال پیروزی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید الهویی عصر امروز در نشست خبری قبل از بازی با پدیده خراسان اظهار کرد: در ابتدا جا دارد تشکر ویژه‌ای از باشگاه پدیده داشته باشم که بعد از حضور تیم گل‌گهر در این شهر زمین تمرین خود را در اختیار تیم ما قرار دادند تا بتوانیم آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با پدیده انجام دهیم.

مربی تیم گل‌گهر سیرجان بابیان اینکه امیدواریم این روابط بین مسئولین باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان تیم‌ها ادامه داشته باشد، افزود: طبیعتاً فوتبال یک جنگ و یک رقابت است که در آن‌یک تیم برنده و یک تیم بازنده خواهد شد، همه این مسائل در ۹۰ دقیقه فوتبال است و بعد از اتمام بازی همه باهم دوست و همکار و عضو جامعه فوتبال هستیم.

وی اشاره به اینکه فردا در برابر یکی از تیم‌های خوب لیگ بازی داریم که در ساختار تهاجمی عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته است، بیان کرد: این تیم  برخلاف سایر تیم‌های لیگ که سعی دارند برای کسب نتیجه فوتبال را قربانی ‌کنند، ولی تیم پدیده همیشه فوتبال تهاجمی، مالکانه و زیبایی را در چند سال گذشته به نمایش گذاشته است و در این فصل هم با حضور سرمربی جوان خود این مسیر را ادامه می‌دهد.

الهویی تصریح کرد: فردا دو تیمی باهم بازی دارند که فوتبال تهاجمی را در دستور کار خود داده‌اند و قطعاً بازی پر موقعیتی را بر روی دروازه‌ها خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: تیم پدیده را به‌خوبی آنالیز کردیم و کادر فنی تیم تدابیر تاکتیکی خاصی را برای این بازی در نظر گرفته‌اند و این بازی حکم فینال را برای تیم ما در لیگ برتر دارد.

مربی تیم گل‌گهر با بیان اینکه این دیدار به تیم ما کمک خواهد کرد که جایگاه و موقعیت خود را در لیگ تثبیت کنیم، ادامه داد: بازیکنان با تمام وجود این موضوع را درک کردند و می‌دانند که تثبیت شدن موقعیت در لیگ فرصت یک ماه را به ما خواهد داد که دوباره یک شروع  محکم برای ادامه لیگ داشته باشیم.

وی در خصوص مصدومان و محرومان تیم گل‌گهر برای این بازی گفت: خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی هیچ مصدومی را برای این بازی نداریم و فقط سعید صادقی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت.

الهویی در پایان گفت: با تمام توان و تمرکز و با تمام انرژِی سعی خواهیم کرد که این دیدار را با موفقیت و پیروزی به پایان برسانیم و امیدوارم بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول