اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

قدس جز با مقاومت آزاد نخواهد شد/ تفکر سازش مدفون شده است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: امروز مقاومت به مرحله‌ای رسیده که ناقوس مرگ و نابودی صهیونیست‌ها را به صدا درآورده است و تفکر سازش مدفون شده و فلسطینیان فهمیده‌اند که قدس شریف جز با مقاومت به پیروزی نخواهد رسید.

قدس جز با مقاومت آزاد نخواهد شد/ تفکر سازش مدفون شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده عصر امروز در تجمع مردم هرمزگان در حمایت از مردم فلسطین در زیر پرچم اظهار کرد: شهدای انتفاضه فلسطین درخت مقاومت را کاشتند و با خون آبیاری کردند و امروز ثمرات شیرین این درخت مقاومت تبدیل به فریادی فراگیر بر علیه نظام سلطه جهانی بلند و بلندتر می‌شود.

وی با اشاره به نقش شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت، عنوان کرد: امروز دستان گرم مردم شریف بندرعباس پشتیبان مقاومت است و امروز جریان انتفاضه وارد مرحله جدیدی شده که توطئه صهیونیست‌ها را به جهانیان نشان داد و سبب خنثی‌سازی توطئه‌های آنان شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: دشمن صهیونیستی قصد داشت که با ورود به مسجد الاقصی در 10 روز پایانی ماه مبارک رمضان و تخلیه مناطق در نزدیکی با شرق قدس و تخریب آن و جایگزینی معبد هیکل سلیمان و معبد یهودیان برای همیشه مسأله قدس را تمام کنند اما انتفاضه اقصی بزرگ‌ترین انتفاضه تاریخ شد و اقدامات تجاوزکارانه آنان پاسخ سختی تاکنون دریافت کرده و دامنه این پاسخ‌ها روز به روز گسترده‌تر می‌شود.

 

حجت الاسلام عبادی‌زاده خاطرنشان کرد: اهداف دشمنان و رژیم صهیونیستی و نظام سلطه جهانی، تخریب مسجد الاقصی بود تا بجای آن معبد یهودیان را بر خرابه‌های مسجد الاقصی بنا کنند و جبران شکست‌های پی‌درپی خویش را در دریوزگی با این توطئه خبیثانه جبران کنند اما مقاومت همچون سروی ایستاد و تلاش‌های مضمحلانه برای خروج صهیونیست‌ها از انزوا با مقاومت فراگیر نقش بر آب شد.

وی شکل‌گیری یک مقاومت ترکیبی در غزه و سرزمین‌های اشغالی را نوع جدیدی از مقاومت برشمرد و گفت: امروز مقاومت مردم فلسطین وارد سرزمین‌های اشغالی شده و کرانه غربی رود اردن و غزه و فلسطینیان ساکن قدس با حرکتی هماهنگ بر علیه جنایات صهیونیست‌ها به پا خواسته‌اند و این شکل از مقاومت تاکنون مشابهی نداشته است و دشمن صهیونیستی متوجه شده که با یک جریان عظیم و هویت‌یافته و قدرتمند مواجه است.

 

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: امروز مردم یمن، حزب الله در لبنان، مقاومت در سوریه و عراق و... در راس آنها ملت شریف ایران آماده‌اند تا در حمایت از مقاومت مردم فلسطین به میدان بیایند و بساط ظلم و غارت و تجاوزگری صهیونیست‌ها را برای همیشه جمع کنند.

حجت الاسلام عبادی‌زاده گفت: امروز مقاومت به مرحله‌ای رسیده که ناقوس مرگ و نابودی صهیونیست‌ها را به صدا درآورده است و تفکر سازش مدفون شده و فلسطینیان فهمیده‌اند که قدس شریف جز با مقاومت به پیروزی نخواهد رسید.

به گزارش فارس، تجمع مردم هرمزگان در حمایت از مردم فلسطین عصر امروز با حضور جمع زیادی از مردم در ساحل بندرعباس و در محدوده زیرپرچم برگزار شد.

انتهای پیام/ 88055/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول