اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مجیدی: نیمه دوم یکی از بهترین بازی‌های استقلال را شاهد بودیم/بعد از بازی با پرسپولیس دیاباته را اصلا ندیدم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از بازگشت تیم از آسیا، شادابی لازم را نداریم اما در نیمه دوم بازی با ذوب‌آهن شاهد یکی از زیباترین بازی‌های استقلال بودیم.

مجیدی: نیمه دوم یکی از بهترین بازی‌های استقلال را شاهد بودیم/بعد از بازی با پرسپولیس دیاباته را اصلا ندیدم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی بعد از دیدار استقلال و ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی امروز برای ما 2 نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول اصلا خوب نبودیم ولی در نیمه دوم یکی از زیباترین بازی‌های استقلال را دیدیم. در بازی‌های گذشته مقابل پرسپولیس و ذوب آهن از فرصت‌ها استفاده نکردیم و امروز هم شاهد همین موضوع بودیم. باید با بچه‌های تیمم صحبت کنم تا این مشکل حل شود. امروز 4-5 موقعیت صد در صد را گل نکردیم ولی از بچه‌ها راضی هستم و به هواداران تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال بعد از در بازی های لیگ قهرمانان آسیا شادابی لازم را ندارد گفت: طبیعی است، ما تورنمنت بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان ما بعد از بازی‌هایی آسیایی خسته بودند. در کل تیم ما بعد از بازگشت از آسیا شادابی لازم را ندارد. تایم ریکاوری ما خیلی پایین است ولی سعی می‌کنیم از بازیکنان دیگر استفاده کنیم تا شرایط بدنی بچه‌ها بهتر شود.

مجیدی در خصوص اینکه استقلال بر اساس برنامه اعلام شده  باید با شهرخودرو بازی می کرد اما با تغییر برنامه باید با نفت آبادان بازی کند،آیا این تغییر برنامه ریزی کادر فنی این تیم را تغییر می‌دهد یا خیر گفت: برای ما چی فرقی نمی‌کند که با کدام تیم بازی کنیم.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که این تیم در جریان بازی امروز دو نیمه متفاوت را به نمایش گذاشت و آیا این اتفاق بر اساس پلن کادر فنی بود یا فشار مسابقات باعث این اتفاق شده است گفت: ما با تعویضی که انجام دادیم روند بازی را کلا عوض کردیم. با حضور اسماعیلی در خط حمله همه چیز تغییر کرد و همه چیز خوب انجام شد و نتیجه لازم را گرفتیم.

سرمربی استقلال در خصوص دلیل اصلی غیبت دیاباته و شایعاتی که پیرامون عدم پرداخت مطالبات این بازیکن مطرح شده است گفت:راستش را بخواهید بعد از بازی پرسپولیس من اصلا شیخ دیاباته را ندیدم و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده است. فقط کادر پزشکی تیم ما اعلام کرده او پایش درد می‌کند و مصدوم است و فکر می‌کنم او فیزیوتراپی می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول