اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

چاقی، دیابت و یا کم‌‌تحرکی در گلستان وضعیت خوبی ندارد

استاندار گلستان گفت:‌ شاخص‌های سلامت و یا عدم سلامت خانواده نظیر چاقی، دیابت و یا کم‌‌تحرکی در گلستان وضعیت خوبی ندارد و نیاز است خانواده‌ها و دستگاه‌های متولی اهتمام لازم برای رشد شاخص‌های سلامت استان را داشته باشند

چاقی، دیابت و یا کم‌‌تحرکی در گلستان وضعیت خوبی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس امروز در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان با تاکید بر اهمیت سنجش سلامت همه مردم و جامعه کارمندی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی پرونده سلامت برای کارمندان دستگاه‌های اجرایی ایجاد کند و حداقل وضعیت قلبی، دیابتی و فشار خونی آنان سنجیده شود.
وی تصریح کرد: در سال گذشته ۵ میلیارد تومان به دستگاه‌های مختلف در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تخصیص داده شد.

* باید گزارش هزینه‌کرد اعتبارات کاهش آسیب‌های اجتماعی تا پایان سال مالی اعتبارات تملک‌دارایی یعنی 2 ماه آینده ارائه کنند
حق‌شناس افزود: دستگاه‌ها موظف به ارائه گزارش هزینه‌کرد اعتبارات کاهش آسیب‌های اجتماعی و اقدامات صورت گرفته هستند و باید این گزارش را تا پایان سال مالی اعتبارات تملک‌دارایی یعنی دو ماه آینده بیان کنند.
استاندار گلستان گفت: ۱۳ دستگاه اجرایی برنامه‌ها کاهش آسیب‌های خود را ارائه کنند تا در صورت تخصیص اعتبار اقدامات اجرایی صورت گیرد.

* خانواده‌ها و دستگاه‌های متولی اهتمام لازم برای رشد شاخص‌های سلامت استان را داشته باشند
حق‌شناس تاکید کرد: شاخص‌های سلامت و یا عدم سلامت خانواده نظیر چاقی، دیابت و یا کم‌‌تحرکی در گلستان وضعیت خوبی ندارد و نیاز است خانواده‌ها و دستگاه‌های متولی اهتمام لازم برای رشد شاخص‌های سلامت استان را داشته باشند.
لازم به ذکر است در این جلسه شهربانو برهانی مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان گزارشی از آخرین اقدامات و برنامه‌های کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان و همچنین میزان اعتبارات هر دستگاه ارائه کرد و پیرامون آن تبادل‌نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول