اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تاکید وزیر دفاع آمریکا بر تداوم حمایت از تل‌آویو در تماس با گانتز

وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر تداوم حمایت واشنگتن از تجاوزات تل‌آویو به نوار غزه تاکید کرد.

تاکید وزیر دفاع آمریکا بر تداوم حمایت از تل‌آویو در تماس با گانتز

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا شامگاه چهارشنبه به‌صورت تلفنی با «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کرد.

سخنگوی پنتاگون با صدور بیانیه‌ای در این باره، گفت: «آستین بر تداوم حمایت خود از حق اسرائیل برای دفاع از خودش تاکید کرد».

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع آمریکا، وی همچنین در این تماس تلفنی، ارزیابی‌هایی از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را بررسی کرده و خواستار کاهش تنش در درگیری‌ها شد.

«جان کربی» سخنگوی پنتاگون نیز در نشست خبری روزانه در پنتاگون با اشاره به درگیری‌های اخیر بین رژیم صهیونیستی و گروه‌ۀای مقاومت در نوار غزه، گفت: «ما می‌خواهیم شاهد کاهش تنش باشیم. ما خواستار پایان یافتن خشونت‌ها هستیم».

کربی در ادامه با حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، اظهار داشت: «ما حق اسرائیل برای دفاع از خود و شهروندانش در برابر تهدیدهای حماس را به رسمیت می‌شناسیم».

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه هفته قبل و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است. طبق اعلام وزارت بهداشت نوار غزه، تا این لحظه شمار قربانیان حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به ۲۲۱ شهید از جمله ۶۲ کودک و ۳۶ زن رسیده است. همچنین بیش از ۱۴۰۰ فلسطینی تا کنون مجروح شده‌اند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز شامگاه چهارشنبه  به نقل از اعضای کابینه امنیتی گزارش داد که آتش‌بس با گروه‌های مقاومت در نوار غزه احتمالا از ظهر جمعه به بعد انجام می‌شود. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول