اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رژیم صهیونیستی مانع ورود خبرنگاران خارجی به غزه می‌شود

رژیم صهیونیستی در ده روز گذشته و از آغاز حملات هوایی به غزه، مانع ورود خبرنگاران خارجی به این منطقه شده است.

رژیم صهیونیستی مانع ورود خبرنگاران خارجی به غزه می‌شود

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر رسانه‌ای تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (پنج‌شنبه) در بیانیه‌ای گفت که رژیم صهیونیستی از ابتدای حملات هوایی به غزه مانع ورود رسانه‌های خارجی به این منطقه شده است.

به نوشته وبگاه خبری «شهاب» فلسطین، در این بیانیه آمده است که رژیم صهیونیستی علی‌رغم اینکه روز سه شنبه از احتمال موافقت با ورود خبرنگاران به غزه سخن گفت اما هنوز مانع این کار می‌شود، در حالی که اقدام این رژیم صریحا مخالف حق خبرنگاران برای پوشش وقایع است.

دفتر رسانه‌ای تشکیلات خودگردان ممانعت از ورود خبرنگاران به غزه را به علت واهمه رژیم صهیونیستی از رسوایی خود در انظار جهانی و مخابره جنایاتی که علیه غیرنظامیان بی دفاع انجام داده دانست و در ادامه به انتقاد از سکوت رسانه‌های خارجی از این اقدام رژیم صهیونیستی پرداخت.

این بیانیه می‌افزاد: «خبرگزاری‌های جهانی در خصوص نقض آزادی ابراز عقیده و آزادی اطلاع‌رسانی که رژیم اشغالگر در پیش گرفته نباید سکوت کنند و می‌باست موضع خود را در رد این تصمیم اعلام کنند و در حالیکه رژیم اشغالگر از مخابره حجم خرابی به بار آمده در غزه در رسانه‌های جهانی واهمه دارد، آن‌ها باید سیاست اشغالگران در هدف قرار دادن روزنامه‌نگاران و خبرگزاری‌ها را محکوم کنند.»

ممانعت از ورود خبرنگاران خارجی به غزه در حالی است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ۲۵ اردیبهشت، برج «الجلاء» در غزه را که محل حضور رسانه‌های خارجی نظیر خبرگزاری آسوشیتدپرس آمریکا و کانال تلویزیونی الجزیره بود را بمباران کردند.

لحظه انهدام برج الجلاء

 

یورش گسترده رژیم صهیونیستی به غزه امروز ده روزه شد و وزارت بهداشت نوار غزه شمار شهدای این منطقه از ابتدای آغاز حملات رژیم صهیونیستی تاکنون را ۲۲۷ نفر از جمله ۶۴ کودک و ۳۸ زن و شمار زخمی‌ها را ۱۶۳۰ نفر اعلام کرده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول