اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

پاسخ جالب امباپه به آینده‌اش / ستاره پاریس به رئال می رود؟

در پایان جشن قهرمانی پاریس، کیلیان امباپه در خصوص آینده اش پاسخ جالبی را به ثبت رساند تا شایعات انتقالش به رئال داغ‌تر شود.

پاسخ جالب امباپه به آینده‌اش / ستاره پاریس به رئال می رود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان جشن قهرمانی پاری سن ژرمن در کوپا فرانسه خبرنگار تله فوت از کیلیان امباپه سوالی در خصوص آینده‌اش پرسید تا این ستاره پاریس پاسخ جالبی را به ثبت رساند.

امباپه که به نظر می رسد طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی فصل اینده در رئال مادرید توپ بزند در خصوص آینده‌اش گفت: در پاریس می‌مانم؟ به نظرم مهمترین چیز این است که اکنون برای این جام خوشحالی کنیم.

وی در رابطه با بازگشت بنزما به ترکیب تیم ملی فرانسه نیز گفت: بسیار خوشحالم که او به تیم ملی بازگشت. من همیشه گفته‌ام که می‌خواهم با بهترین بازی کنم. او 10 سال در رئال مادرید بازی کرده و می‌داند فشار یعنی چی. او می‌داند که چطور باید با فشار سازگار شد. بنزما تجربه و استعداد دارد.

پاسخ های امباپه شایعات انتقال او به رئال مادرید را داغ تر کرد ولی هنوز مشخص نیست که ستاره پاریس آیا راهی مادرید می شود یا خیر. به نظر می‌رسد یکی از مهمترین عوامل انتقال او، ماندن زیدان در رئال باشد. زیدان به نظر درخواست خروج داده و احتمالاً قصد دارد به یوونتوس برود و در ایتالیا سرمربیگری کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول