اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ایجاد 270 هزار فرصت شغلی برای محرومان توسط بسیج در سال 99

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت:در زمینه اشتغال در سال گذشته ۲۷۰ هزار شغل در سراسر کشور اعم از تثبیت فرصت‌های شغلی یا ایجاد اشتغال پایدار ایجاد شده و بسیج عملکرد داشته است.

ایجاد 270 هزار فرصت شغلی برای محرومان توسط بسیج در سال  99

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور امروز در رزمایش ۲۳ هزار نفری جهادگران خوزستان اظهار کرد: این رزمایش بزرگ چندین بعد را دارا است؛ یکی از این ابعاد توزیع کمک‌های معیشتی بین افراد نیازمند است که در ادامه نهضت کمک مومنانه‌ای است که از نیمه شعبان سال گذشته آغاز شده است.

سردار سلیمانی عنوان کرد: در سال گذشته‌ی استان خوزستان بیش از ۸۵۰ هزار بسته معیشتی با محوریت سپاه پاسداران و بسیج و کمک خیرین و مشارکت مردم عزیزجمع‌آوری شد.

وی افزود: همچنین ۳ هزار و ۵۰۰ جهیزیه تدارک دیده شد و با رعایت کرامت و عزت نیازمندان بین آنها توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر ادامه این کمک‌ها در سال جدید عنوان کرد: تا کنون ۱۱۶ هزار بسته در استان خوزستان توزیع شده و یکی از مراحل توزیع همین رزمایشی است که امروز اینجا برگذار شده است.

وی افزود: خدمات به صورت متنوع ارائه می‌شود و رزمایش ۲۳ هزار نفری جهادگران برنامه‌ریزی شده تا به همت این جهادگران عزیز در روزهای تابستان وسایل سرمایشی عزیزان نیازمند تعمیر و بازسازی شود.

سلیمانی بیان کرد: پویش‌های مختلفی انجام شده مانند آزادی زندانیان نیازمند غیرعمد، توزیع البسه، ماسک و لوازم بهداشتی که به صورت بسیار گسترده در دستور کار سپاه استان بوده است.

وی افزود: در طرح شهید سلیمانی که مبارزه با ویروس کرونا بود نیز خوزستان از موفق‌ترین استان‌ها بوده که الحمدلله این طرح نیز در مواجهه با ویروس و واکسیناسیون کرونا ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در زمینه اشتغال در سال گذشته ۲۷۰ هزار شغل در سراسر کشور اعم از تثبیت فرصت‌های شغلی یا ایجاد اشتغال پایدار ایجاد شده و بسیج عملکرد داشته است.

سلیمانی گفت: امسال نیز پیش‌بینی خوبی انجام شده و در خوزستان و بعضی شهرها که نرخ بیکاری بالا است در تلاشیم تا مهارت‌آموزی را افزایش دهیم.

وی افزود: همچنین تسهیلات خوبی پیش‌بینی شده تا جوانان بتوانند ضمن کسب مهارت‌ها بتوانند با دریافت تسهیلات وارد چرخه‌های اقتصادی شده و دارای شغل شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: ده هزار روستا نیز طی امسال مقرر شده تا آب شرب دریافت کنند که خوزستان نیز یکی از این نقاط هدف است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول