اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۱۵ واحد مسکونی در بافت قدیم روستای زشک از توابع شاندیز در آتش سوخت

دهیار زشک گفت: ۱۵ منزل مسکونی در بافت قدیم روستای زشک به علت حریق از بین رفته و خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است.

۱۵ واحد مسکونی در بافت قدیم روستای زشک از توابع شاندیز در آتش سوخت

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز، عصر امروز در پی حادثه آتش‌سوزی در چندین منزل مسکونی روستای زشک از توابع بخش شاندیز و در پی درخواست کمک آتش نشانی شهر شاندیز مبنی بر امدادرسانی برای مهار آتش سوزی، ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد بلافاصله آتش نشانان چندین ایستگاه شهر مشهد را به همراه خودروهای پیشرفته اطفای حریق  به محل اعزام کرد.

دهیار روستای زشک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طرقبه شاندیز در تشریح این حادثه بیان کرد: علت آتش سوزی هنوز مشخص نشده است و تاکنون ۱۵ منزل مسکونی به طور کامل در آتش سوخته و نابود شد.

حسین انفجاری تصریح کرد: این منازل که حدود ۲۰ خانوار در آن زندگی می‌کردند در بافت قدیم روستای زشک قرار داشته و اکثرا چوبی و شیروانی بودند.


وی با اشاره به اینکه حریق هنوز کامل اطفا نشده، افزود: عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد چون طبقات زیاد بوده و طبقات پایین هم باید اطفا حریق شود.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد در این باره گفت: حادثه آتش سوزی در روستای زشک شهر شاندیز در مجموع به بیش از ۲۰ واحد مسکونی خسارت زده است.

آتشپاد دوم مهدی رضایی عنوان کرد:آتش نشانان همچنان در حال عملیات لکه گیری و کاوش در محل هستند.

گفتنی است؛ علاوه بر اعزام آتش نشانان شهر مشهد برای مهار آتش سوزى چندین منزل در روستای زشک، نیروهای آتش‌نشانی شاندیز شامل ۳ دستگاه خودرو، یک تانکر آب و اورژانس به محل آتش سوزی اعزام شده‌اند؛

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول