اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

رستگاری شاهین در ثانیه‌های پایانی

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در دیداری حساس و تماشایی در خانه و مقابل تیم مدعی بادران تهران به برتری دست یافت تا موقعیت خود در جدول را بهبود ببخشد.

رستگاری شاهین در ثانیه‌های پایانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول کشور تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در خانه به مصاف تیم مدعی بادران تهران رفت و به برتری دو بر یک دست یافت.

شاهین در روزی که میلاد شعبانلو را در ترکیب خود نمی‌دید بازی را خوب شروع نکرد و همین امر باعث شد تیم مهمان در دقیقه ۱۰ با گل احساس پیرهادی یک بر صفر از میزبان خود جلو بیفتد؛ پس از این گل شاهینی‌ها به خود آمدند و برای جبران گل خورده دست به حمله زدند که در دقیقه ۴۲ علی گودرزی مدافع پیش تاخته سفیدپوشان موفق شد گل تساوی را وارد دروازه کند تا شاهین بازنده به رختکن نرود.

در نیمه دوم دو تیم برای زدن گل حملات خطرناکی را روی دروازه‌ها خلق کردند که به ثمر ننشست ولی با آمدن شعبانلو خط میانی شاهین میل به هجوم گرفت و در حالی که چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده بازی را پشت سر می‌گذاشتیم حمیدرضا دیوسالار موفق شد گل دوم و برتری شاهینی‌ها را به ثمر برساند تا شاگردان داوود مهابادی پس از مدت‌های دوری از برد خانگی به یک پیروزی شیرین و دلچسب دست پیدا کنند.

به گزارش فارس شاهین پس از برد امشب ۳۶ امتیازی شد تا هم امتیاز با پارس جنوبی جم و به خاطر تفاضل گل در جایگاه نهم جدول قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول