اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

کارخانه‌های لبنی علیرغم تاکید رئیس جمهور قیمت لبنیات را گران کردند

کارخانه‌های لبنی برای چندمین بار از سال گذشته و علیرغم تاکید رئیس جمهور برای افزایش نیافتن قیمت‌ها، لبنیات را گران کردند.

کارخانه‌های لبنی علیرغم تاکید رئیس جمهور قیمت لبنیات را گران کردند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در حالی که رئیس جمهور به وزرای صمت و جهاد کشاورزی هشدار داده بود که قیمت محصولات اساسی بیش از این افزایش نیابد اما باز هم افزایش های شدید قیمت در همه اقلام وجود داشته به طوری که در خریدهای روزانه این بالا رفتن قیمت هم را کاملا می توان حس کرد.

رئیس جمهور اوایل امسال خطاب به وزرای دووزارتخانه جهاد کشاورزی و صمت که کالاهای مصرفی و اساسی تحت مدیریت آنها است، گفت: قیمت کالاها به حدکافی در سال گذشته افزایش یافته و مراقبت کنید که قیمت ها بیش از این افزایش نیابد.

کارخانه های لبنی که چند بار در سال گذشته قیمت انواع محصولات لبنی را افزایش داده بودند به تازگی دوباره قیمت ها را بالا برده اند، قیمت شیر بطری یک لیتری کم چرب   از 7 هزار تومان به 9500 تومان افزایش یافته است.

قیمت ماست یک کیلویی کم چرب از 7600 تومان به 8800 تومان جهش یافته است.

البته در این میان قیمت لبنیات سنتی هم که از سالهای گذشته به دلیل ارزانی و ظاهر خوشمزه توانسته مشتریان زیادی برای خود جذب کند قیمت محصولات خود را افزایش داده اند.

گاوداری های هم شیر را گران کرده اند به طوری که هر یک کیلوگرم شیر گاو را از کیلویی 6200 به 6750 تومان افزایش داده اند.

مسئولان اتحادیه ها و انجمن های  لبنی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره دلیل افزایش قیمت ها توضیحی ندادند آنها سالهاست با استفاده از این روش و به صورت چراغ خاموش در بی خبری مردم و رسانه قیمت ها را افزایش می دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول