اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تلاش دشمن برای ادامه راهبرد مذاکره برای مذاکره ادامه دارد

امام جمعه فارسان گفت: دشمن در نظر دارد مانند گذشته راهبرد بى‌فایده، مذاکره براى مذاکره را ادامه دهد تا بتواند به اهداف دیگرش در برجام‌هاى 2 و3 و... برسد.

تلاش دشمن برای ادامه راهبرد مذاکره برای مذاکره ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فارسان با اشاره به اینکه فضاى انتخاباتى در داخل کشور و دفاع مردمى، ملت مظلوم فلسطین در عرصه بین‌الملل باعث شده، مذاکرات وین کمتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: شرایط موجود ما را نباید از آنچه در وین مى‌گذرد غافل کند.

امام جمعه فارسان ادامه داد: تلاش طرف غربى براى جایگزینى تعلیق تحریم‌ها به جاى لغو آن‌ها نشان‌ می‌دهد آمریکا درصدد است با تعلیق تحریم‌ها در دوره‌هاى ۱۲۰ روزه، شرایط را کج‌دار و مریز پیش ببرد و مانند گذشته راهبرد بى‌فایده مذاکره براى مذاکره را ادامه دهد تا بتواند به اهداف دیگرش در برجام‌هاى ۲، ۳ و... برسد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در نظر دارد وضعیت کنونى را به گروگان بگیرد و به اهداف اصلى‌تر که برجام منطقه‌اى و موشکى و... برسد و تداوم وضعیت موجود یعنى، تداوم تحریم‌ها، که اساسا با سیاست‌هاى کلان نظام مخالف است.

ملک‌پور اضافه کرد:  آمریکایى‌ها به‌شدت تلاش مى‌کنند موضوع مهم راستى‌آزمایى را به‌نحوى به‌فراموشى بسپارند.

وی با بیان اینکه مسؤولان دولتى ادعا می‌کنند با بیل، کمر تحریم را شکستیم، اما  ساختار تحریم‌ها کماکان باقى مانده و فرو نریخته است، اضافه کرد: هیچ کس و هیچ گروهی از لغو تحریم‌ها  ناراحت نمی‌شود مگر کاسبان تحریم.

خطیب نمازجمعه فارسان گفت: انجام مذاکرات نباید به انتخابات گره بخورد و قطعاً باید در اولین فرصت با نگاهى ملى و منافع ملى پیوند برقرار کند و پیگیرى شود تا به نتیجه مطلوب برسد.

وی در ادامه با اشاره به سوم خرداد، سالگرد آزادی خرمشهر، افزود: دشمنان ما این را بدانند که همه ایران در وقت حادثه مانند مردم خرمشهر و دزفول، اهل مقاومت هستند که با دست‌خالی شما را مجبور به تسلیم کردند.

ملک‌پور اضافه کرد: آقایان مسئول دقت کنید آنچه که ما را تا امروز پیروز میدان کرده و دشمنان را در زمان‌های مختلف مجبور به عقب‌نشینی کرده مقاومت بوده نه مذاکره.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول