اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عصائب اهل الحق: شهید سلیمانی در پیروزی امروز مقاومت فلسطین نقش برجسته‌ای داشت

جنبش عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد شهید سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت با پشتیبانی از مقاومت فلسطین نقش برجسته‌ای در پیروزی امروز مقاومت فلسطین داشت و می بایست دستاوردهای این پیروزی برای آزادی کامل فلسطین به کار گرفته شود.

عصائب اهل الحق: شهید سلیمانی در پیروزی امروز مقاومت فلسطین نقش برجسته‌ای داشت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش عصائب اهل الحق از شاخه‌های سازمان الحشد الشعبی عراق با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک پیروزی ملت فلسطین بر رژیم صهیونیستی در درگیری‌ اخیر بر ضرورت استفاده از دستاوردهای بزرگ نبرد شمشیر قدس برای تکمیل راه آزادی کامل فلسطین استفاده کرد.

در این بیانیه آمده است: ما با افتخار به ملت شجاع و ثابت قدم فلسطین و دلاورمردان مقاومت اسلامی درود می‌فرستیم که با شکوه‌ترین حماسه‌ها را در برابر استکبار رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی رقم زدند و نقاشی بزرگ پیروزی را بر توهمات و افسانه‌های قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی ترسیم کردند که رسانه‌های دشمن از دهه‌ها پیش درصدد ترسیخ آن در اذهان ملت‌های منطقه و جهان بودند.

این جنبش افزود: امروز با روشن شدن ناتوانی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در مقابله با موشک‌های طوفان خشم فلسطینیان، آن قدرت خیالی رژیم صهیونیستی به یک موضوع طنز تبدیل شده است.

جنبش عصائب اهل الحق با تبریک پیروزی تاریخی ملت فلسطین بر رژیم صهیونیستی گفت: این پیروزی معادلات را عوض کرده و قواعد بازی را در هم شکست و موازنه‌ها را بر سر دشمنان سرنگون کرد.

این جنبش با تاکید بر موضع اصولی و ثابت خود در حمایت از آرمان بزرگ اسلام و همه بشریت که همانا آرمان ملت فلسطین برای آزادسازی سرزمین غصب شده و مقدسات پاک آن است، گفت: باید برای تکمیل چیزی که مقاومت فلسطین در نبرد شمشیر قدس آغاز کرد تلاش جدی شود و از دستاوردهای بزرگ آن که توسط همه گروه‌ها و اقشار ملت فلسطین و با حمایت قدرت‌های محور مقاومت حاصل شد، استفاده کرد.

عصائب اهل الحق گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و یاران شجاع او نقش برجسته‌ای در این پیروزی با پشتیبانی از مقاومت فلسطین در تمام عناصر قدرت، اعم از حمایت لجستیک، آموزش و تسلیح داشته است تا فلسطینی‌ها بتوانند سنگ‌های سجیل خود را به موشک‌های ویرانگری تبدیل کنند که دژهای صهیونیست‌ها را نابود و غرور پوچ آنها را خرد کرده است.

این جنبش تصریح کرد: موشک‌های مقاومت همه نقشه‌های استکبار جهانی را ناکام گذاشت که این رژیم را در قلب امت اسلامی و عربی نهاد تا سلطه خود را بر منطقه و ملت‌های ما تحمیل کرده و از همدستی برخی حکام خائنی سوء استفاده کند که ذلت را می‌پذیرند و در مسیر عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی پیش می‌روند و علیه فلسطین و ملت و مقاومت آن توطئه می‌کنند.

عصائب اهل الحق در پایان بیانیه خود از درگاه خداوند متعال برای رزمندگان مقاومت پیروزی مستدام طلب کرد و گفت خداوند شهدای فلسطین را مورد رحمت واسعه خود قرار داده و به مجروحان شفای عاجل عنایت کند و فرج مولایمان امام زمان (عج) را نزدیک کند تا زمین را پر از عدل و داد می کند پس از اینکه از ظلم و ستم پر شده است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول