اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

جشن مردمی و دانشجویی پیروزی مردم غزه بر صهیونیست‌ها/ حمایت تهرانی‌ها از مقاومت فلسطین

جمعی از دانشجویان و مردم تهران با حضور در میدان فلسطین پیروزی گروه های مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی را جشن گرفتند.

جشن مردمی و دانشجویی پیروزی مردم غزه بر صهیونیست‌ها/ حمایت تهرانی‌ها از مقاومت فلسطین

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، عصر امروز جمعی از مردم و دانشجویان تهران، با حضور در میدان فلسطین جشن پیروزی گروه های مقاومت را در نبرد اخیر در مقابل رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

براساس این گزارش، مردم و دانشجویان در این مراسم با سردادن شعارهایی همچون  الله اکبر، مرگ بر اسرائیل و اسرائیل نابود است؛ فلسطین پیروز است، ضمن اعلام حمایت از مردم فلسطین انزجار خود را خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

 

 

جمعی از مردم هم با توزیع گل، شربت و شیرینی خوشحالی خود را از پیروزی مردم فلسطین بر صهیونیست ها نشان دادند.

 

 

مردم و دانشجویان تهران در میدان فلسطین با اجرای برنام های متوعی همچون نورافشانی و پرتاب منورهای رنگی، پیروزی مردم فلسطین در جنگ یازده روزه با رژیم صهیونیستی را جشن گرفتند. 

 

 

جمعی از حاضرین پرچم های ایران، فلسطین و حزب الله لبنان و تصاویری از سردار سلیمانی را با خود همراه داشتند.

گفتنی است جنگ اخیر در غزه پس از ۱۱ روز تجاوز مستمر رژیم صهیونیستی و شهادت بیش از ۲۳۰ فلسطینی، با اعلام آتش‌بس و عقب‌نشینی از سوی صهیونیست ها و با پیروزی جبهه مقاومت به پایان رسید.

همزمان با این مراسم، فلسطینی های ساکن نوار غزه و کرانه باختری از جمله شهر قدس نیز پیروزی ملت و مقاومت فلسطین بر دشمن صهیونیستی و آتش‌بس در غزه را جشن گرفتند.

 

 

براساس این گزارش، در نبرد ۱۱ روزه گروه های مقاومت با تهاجم گسترده رژیم صهیونیستی، ضعف سامانه گنبد آهنین در رهگیری و منهدم کردن راکت های مقاومت فلسطین، باعث خسارات‌های جانی و مالی فراوان در حوزه زیرساخت‌ها و شهرک های اشغالی صهیونیست‌نشین شد.

دانشجویان و مردم تهران در جنوب میدان فلسطین با در داشتن پرچم های تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی ، حزب الله و یا مهدی با دادن شعار فلسطین به آغوش اسلام باز خواهد گشت پیروزی جبهه مقاومت را در مقابله با رژیم صهیونیستی جشن گرفتند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول