اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

طارمی بهترین بازیکن ماه پرتغال / تمجید رسانه پرتغال از «فرمانده ایرانی»

رسانه آماری گل پوینت پرتغال به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت و او را بهترین بازیکن ماه دانست.

طارمی بهترین بازیکن ماه پرتغال / تمجید رسانه پرتغال از «فرمانده ایرانی»

به گزارش خبرگزاری فارس، فصل 2020-2021 در لیگ پرتغال به پایان رسید و طارمی توانست عنوان تاثیرگذارترین بازیکن فصل این رقابت را بدست آورد. او در این فصل توانست 16 گل و 11 پاس گل را به ثبت رساند و بهترین بازیکن فصل پورتو در اولین سال حضورش لقب گیرد.

رسانه گل پوینت پرتغال که با آمار و امتیاز کار می‌کند،‌ طارمی را بهترین بازیکن ماه دانست و او را یک «فرمانده و جنگجوی ایرانی» خطاب کرد.

گل پوینت نوشت که طارمی با امتیاز 7.49 بهترین بازیکن این ماه لیگ پرتغال نام گرفت و توانست به مانند دسامبر 2020 (آذر 99) بهترین بازیکن این رقابت لقب گیرد. طارمی در این ماه توانست در 5 بازی 3 بار عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند کند و آمار 4 گل و 5 پاس گل را در 5 بازی انتهایی لیگ به ثبت رساند.

طارمی در دیدار مقابل فارنسه یک شاهکار به ثبت رسانید و روی 2 گل و 2 پاس گل تاثیر مستقیم داشت و توانست نمره 8.6 را از گل پوینت کسب کند.

ستاره ایرانی در ماه آخر یک زوج خوب را با «تونی مارتینز» ایجاد کرد و باعث شد تا خروج «موسی مارگا» اصلا به چشم نیاید و پورتو بتواند در فصل آینده روی یک خط تهاجمی موثر حساب باز کند.

طارمی در این 5 بازی، 10 موقعیت گلزنی برای خود ایجاد کرد که از این تعداد 4 گل به ثمر رسید. او در این ماه 12 پاس کلیدی برای هم‌تیمی‌هایش نیز ساخت که از آن تعداد 5 گل به ثبت رسید.

طارمی در این 5 بازی در محوطه جریمه حریف بسیار تیم‌های مقابل را آزار داد و توانست آمار جالب 27 تاثیر موثر را در محوطه به ثبت رساند. این بازیکن بالاتر از سرجیو اولیورا و اوتاویو مونتریو توانست ماهی فوق العاده به ثبت رساند و به تاثیرگذارترین بازیکن پورتو نام گیرد.

در تصویر زیر شکل پاس گل های مهدی طارمی در این فصل را مشاهده کنید. نکته جالب این است که طارمی توانسته از هر 2 سمت راست و چپ برای یارانش گل بسازد. او البته بیشتر گل‌هایش را در این فصل از سمت راست و میانی محوطه جریمه وارد دروازه حریفان کرد.

 

انتهای پیام/  

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول