اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

یک روز خونین دیگر در بازار جهانی رمز ارز رقم خورد

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی بسیاری از ارزهای مطرح سقوط دو رقمی را تجربه کردند.

یک روز خونین دیگر در بازار جهانی رمز ارز رقم خورد

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از کوین مارکت کپ، طی ساعات گذشته تقریبا همه ارزهای مجازی جهان کاهش شدید قیمت را به ثبت رساندند، به گونه‌ای که بیت کوین با حدود 10 درصد سقوط حالا در آستانه تنزل به کانال 35 هزار دلاری قرار گرفته و حدود 36 هزار دلار در  حال معامله است.

این قیمت نسبت به 7 روز پیش 26.5 درصد پایین‌تر است و باعث شده تا ارزش بازار آن به 674 میلیارد دلار کاهش یابد. پایین آمدن قیمت بیت کوین باعث شده تا معاملات آن افزایش یابد و در 24 ساعت گذشته 2.24 میلیون بیت کوین در بازار جهانی با ارزش 80 میلیارد دلار خرید و فروش شود.

نکته حائز اهمیت اینکه از دیروز تا امروز تعداد بیت‌کوین‌های جهان تغییر چندانی نکرده و به 18 میلیون و 713 هزار و 700 عدد رسیده است. 

اتریوم به عنوان دومین ارز بازار 19.4 درصد در معاملات امروز سقوط کرده و در حالی که همین چند روز پیش حدود 4300 دلار معامله می‌شد ولی حالا به 2213 دلار رسیده است که نسبت به 7 روز پیش 43.9 درصد پایین‌تر است. 

باینانس کوین هم 24.6 درصد سقوط کرده و به 292 دلار در هر واحد رسیده است که نسبت به 7 روز پیش 50 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

دوج کوین هم که یکی از ارزهای پرطرفدار به شمار می‌رود 16.4 درصد کاهش قیمت داشته و 32 سنت در هر واحد معامله می‌شود که نسبت به 7 روز پیش 37.6 درصد سقوط کرده است.

ریپل هم 22.4 درصد پایین آمده و 87 سنت قیمت‌گذاری شده است. ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی هم اکنون 1493 میلیارد دلار برآورد می‌شود که نسبت به دیروز حدود 15 درصد از ارزش خود را به باد داده است. 

در 24 ساعت گذشته همچنین 233 میلیارد دلار در این بازار پول جابجا شده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول