اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فنونی‌زاده:مددی آنقدر که از فریادشیران حمایت کرد از مجیدی نکرد/یک روز بعد از جدایی فکری بازیکن وارد لیست کردند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیرعامل باشگاه آنقدر که از فریادشیران حمایت کرده از مجیدی حمایت نکرده است.

فنونی‌زاده:مددی آنقدر که از فریادشیران حمایت کرد از مجیدی نکرد/یک روز بعد از جدایی فکری بازیکن وارد لیست کردند

مهدی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با انتقاد از احمد مددی و حمایت‌های وی از ناصر فریادشیران در آکادمی باشگاه استقلال اظهار داشت: مشخص است که چرا این دو از یکدیگر حمایت می‌کنند. کل هیأت مدیره استقلال می‌گویند فریادشیران باید از آکادمی جدا شود اما مدیرعامل از آن حمایت می‌کند، به نظر شما دلیل این حمایت‌ها چیست؟

وی افزود: کار به جایی رسیده که فریادشیران علیه پیشکسوتان موضع گرفته و مصاحبه می‌کند؟ او پیراهن نفت تهران را آتش زد در حالی که از شرکت نفت حقوق می‌گرفت. حالا او مدعی فوتبال پاک شده و پیشکسوتان استقلال سهم‌خواه شده‌اند؟ 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: کسی که با حمایت مددی رئیس آکادمی استقلال شد، یک روز بعد از برکناری محمود فکری دروازه‌بانی به نام بیات را بلافاصله به تیم بزرگسالان استقلال اضافه کرد. مگر می‌شود در فاصله چند روز تا حضور فرهاد مجیدی مدیرعامل و مدیر آکادمی چنین کاری انجام بدهند؟

فنونی‌زاده خاطرنشان کرد: افرادی که ادعای پاکی می‌کنند بدانند من اگر حرف بزنم سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. حمایت الان فریادشیران حکایت فردی است که می‌گفت می‌خواهم زنده بمانم. مددی یا باید از هیأت مدیره حمایت کند یا فریادشیران، اگر می‌بینید که او از فریادشیران حمایت می‌کند حتما دلیل دارد. من اگر حرفی نمی‌زنم حرمت فریادشیران را دارم که مربی‌ام بوده است. 

وی خاطرنشان کرد: مدیرعامل استقلال آنقدر که از فریادشیران حمایت کرده از مجیدی حمایت نکرده است، دلیل این حمایت‌ها چیست؟ هیأت مدیره استقلال همگی خواستار برکناری فریادشیران شده‌اند چون به مسائلی پی برده‌اند. اما مدیرعامل از او حمایت می‌کند و هر روز از وی در مصاحبه‌هایش تعریف و تمجید می‌کند. 

وی تصریح کرد:‌ در و دیوار آکادمی را رنگ زده‌اند و آن را برای خود رزومه کرده‌اند. اسم آرش برهانی را نیز خراب کرده‌اند و در حالی که او تیمش را قهرمان کرده حرف‌هایی زدند که ناراحت شده است. البته حرف در این زمینه زیاد است و به موقع مسائلی را عنوان می‌کنم که هواداران استقلال بدانند در این باشگاه چه خبر است.

فنونی‌زاده تصریح کرد: اجازه بدهید جلسه هیأت مدیره استقلال تشکیل شود و فقط کافی است پنج دقیقه به من فرصت بدهند، آنجا اعلام می‌کنم در استقلال و آکادمی‌اش چه خبر بوده تا دیگر آقایان علیه پیشکسوتان استقلال صحبت نکنند. من و امثال من خاک این باشگاه را در روزهای بی‌پولی خورده‌ایم، اما کسی که یک روز سبقه حضور در استقلال را ندارد، به خودش اجازه داده با حمایت مدیرعامل علیه پیشکسوتان موضع‌گیری کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول