اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش باشگاه بادران به مذاکره با سرمربی تراکتور و استعفای عاشوری

سرپرست تیم فوتبال بادران توضیحاتی را در خصوص استعفای سرمربی این تیم ارائه کرد.

واکنش باشگاه بادران به مذاکره با سرمربی تراکتور و استعفای عاشوری

رضا رهقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تصمیم محسن عاشوری برای کناره گیری از هدایت تیم فوتبال بادران، اظهار داشت: سرمربی تیم روز گذشته استعفای خودش را اعلام کرد و امروز قرار است مدیریت باشگاه جلسه‌ای را برگزار و این درخواست را بررسی کند.

سرپرست بادران در مورد اینکه از رسول خطیبی به عنوان گزینه جانشین عاشوری نام برده می‌شود، عنوان کرد: حقیقتا هیچ صحبتی در مورد سرمربی بعدی انجام نشده، حتی در تمرین امروز هم دستیاران محسن عاشوری حضور داشتند و تیم زیر نظر آن‌ها کار کرد. با هیچ گزینه‌ای صحبت نشده و اول باید استعفای عاشوری بررسی شود.

وی در خصوص اینکه آیا پس از این اتفاق با سرمربی بادران صحبتی داشته، گفت: بله، تصمیم او برای جدایی جدی است. فکر می‌کنم شکست مقابل شاهین بوشهر برای او خیلی ناراحت کننده بود. باید این بازی را با اختلاف 5-4 گل می‌بردیم.

سرپرست بادران در مورد اینکه آیا ممکن است عاشوری به خاطر مسائل مالی از مدیریت باشگاه ناراضی باشد، گفت: خیر، فکر نمی‌کنم مساله دیگری وجود داشته باشد. بادران همیشه پرداختی‌هایش به موقع بوده و مشکلی بین مدیریت و سرمربی تیم وجود ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول