اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آغاز به کار مرکز مشاوره حقوقی و قضایی ویژه کارگران و کارفرمایان

مسؤول بسیج کارگری استان همدان با بیان اینکه رسالت بسیج کارگری و کارخانه‌ها خدمت‌رسانی به جامعه بزرگ کارگری است گفت: مرکز مشاوره حقوقی و قضایی ویژه کارگران و کارفرمایان از امروز در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارائه خدمات در حوزه‌های مشاوره خانواده، حقوقی، کیفری و ثبتی آغاز به کار می‌کند.

آغاز به کار مرکز مشاوره حقوقی و قضایی ویژه کارگران و کارفرمایان

ابوالفضل برات‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه رسالت بسیج کارگری و کارخانه‌ها خدمت‌رسانی به جامعه بزرگ کارگری است اظهار کرد: هدف ما حل بخشی از مشکلات این قشر ارزشمند با توجه به ظرفیت‌های موجود است به طوری که در حال حاضر یکی از مشکلاتی که کارگران و کارفرمایان را دچار چالش کرده آسیب‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه مواردی از جمله اعتیاد، طلاق، مشکلات خانوادگی و تربیت فرزندان گریبان‌گر این قشر است افزود: راه‌اندازی دفتر مشاوره حقوقی و قضایی کارگران و کارفرمایان و خانواده آنها به عنوان راهکاری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در نظر گرفته شد.

مسؤول بسیج کارگری استان همدان در ادامه یادآور شد: در این مرکز از مشاوران توانمند و خبره مرکز وکلا و مشاوران قوه قضائیه استان بهره می‌گیرم و موضوعاتی چون مشاوره خانواده، حقوقی، کیفری و ثبتی پیگیری می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه راه‌اندازی این مرکز مشاوره کمک غیر مستقیم به تولید است چراکه آرامش و آسایش کارگران و سبک زندگی سالم این قشر کیفیت و بهره‌وری بیشتر در محیط کار را به دنبال دارد تصریح کرد: در این مرکز آموزش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور اساتید خوب کشوری و استانی در دستور کار قرار دارد.

برات‌زاده از بسته آموزشی با عنوان «شهید حاج حسین همدانی» در این مرکز یاد کرد و گفت: این بسته آموزشی در ۶ حوزه اصلی به منظور آگاهسازی طراحی شده و با هماهنگی‌های صورت گرفته با کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی اساتید به محل کار کارگران اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مرکز مشاوره حقوقی و قضایی از امروز به صورت رسمی در ساعات ۱۷ تا ۲۰ آغاز به کار خواهد کرد متذکر شد: خدمات این مرکز با حداقل قیمت حدود ۲۰ درصد هزینه کلی انجام و گاهی با توجه به شرایط خاص رایگان ارائه می‌شود.

مسؤول بسیج کارگری استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با تبلیغات محیطی و مکاتباتی که با مدیران کارخانه‌ها صورت گرفته کارگران در جریان این خدمت قرار گیرند و بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول