اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

طلب پنجاه میلیاردی مخابرات ایلام از مشترکان تلفن ثابت و همراه/ اختلال خطوط چالیمار و جانبازان حل می‌شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام گفت: شرکت مخابرات ۵۰ میلیارد تومان از مشترکان تلفن ثابت و تلفن همراه طلب دارد.

طلب پنجاه میلیاردی مخابرات ایلام از مشترکان تلفن ثابت و همراه/ اختلال خطوط چالیمار و جانبازان حل می‌شود

حشمت‌الله اسدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: پرداخت به موقع قبوض تلفن ثابت و همراه می‌تواند شرکت مخابرات را در ارائه خدمات بهتر به مشترکان یاری کند این در حالی است که این شرکت ۵۰ میلیارد تومان از مشترکان تلفن ثابت و تلفن همراه طلب دارد.

وی با بیان اینکه این بدهی مربوط به سال‌های گذشته است که علی‌رغم پیگیری همچنان وجود دارد، افزود: همکاری مشترکان در پرداخت به موقع وجه قبوض خود نقش مهمی در کمک به مخابرات برای توسعه شبکه و خدمت بیشتر به آنها دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام گفت: مشکل خطوط چالیمار و جانبازان تا دو روز دیگر با نصب و راه اندازی سایت مرتفع می‌شود.

اسدی با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده شرکت مخابرات استان ایلام در دولت تدبیر و امید بیان کرد: در ابتدای سال ۹۲ تعداد تلفن‌های همراه ۴۵۵ هزار و ۲۴۴ تلفن بود که این میزان در سال گذشته به ۶۳۳ هزار افزایش پیدا کرده که ۳۹ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام یادآور شد: همچنین در این مدت( از سال ۹۲ تا کنون) تعداد سایت‌های تلفن همراه نسل دوم ۲G در استان ۲۴۱ سایت بوده که این تعداد در پایان سال ۹۹ به ۳۶۰ سایت رسیده که با رشد ۴۹/۷ درصدی همراه بوده است.

وی اضافه کرد: ۸۶ درصد روستاهای بالای ۲٠ خانوار بالای در استان به اینترنت موبایلی تجهز شده که تلاش می‌شود تا نیمه اول سال جاری روستاهای فاقد اینترنت موبایلی وجود نداشته باشد.

اسدی به نقش مخابرات و ارتباطات دردوران کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش استفاده از اینترنت و غیر حضوری شدن فعالیت‌های مختلف تعداد سایت‌های همراه اول به ۳۷ سایت جدید افزایش یافته است که تعداد ۲۳ سایت نصب، راه اندازی و مابقی نیز تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول