اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

معرفی داوران بخش عکس جشنواره «فردا»/ نمایشگاهی از کلیساهای قدیمی ایران + عکس

نمایشگاه عکس‌های کلیساهای ارامنه در ایران با عنوان «ایران پرگهر» به‌ صورت مجازی برپا می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، نمایشگاه عکس‌های کلیساهای ارامنه در ایران با عنوان «ایران پرگهر» به‌شکل مجازی در نگارخانه کمیسیون ملی یونسکو- ایران افتتاح می‌شود.

این عکس‌ها که از سوی ابراهیم خادم بیات گرفته شده روایت تصویری از سه کلیسای مریم مقدس (زور زور) در ماکو، تادئوس مقدس (قره‌کلیسا) در شمال شرقی شهرستان چالدران و استفانوس مقدس (سنت استپانوس) در غرب شهر جلفا است که در سال ۲۰۰۸ ثبت یونسکو شده‌اند. در کنار این سه کلیسا، تصاویری از کلیسای چوپان (آندره‌ورتی مقدس)؛ در جلفا نیز برای علاقمندان، در نگارخانه مجازی کمیسیون ملی یونسکو- ایران به نشانی https://gallery.irunesco.org به نمایش درمی‌آید. در مجموع در این نمایشگاه بیش از ۷۰ قطعه عکس نمایش داده خواهد شد.

براساس برنامه‌ریزی های انجام‌شده این نمایشگاه مجازی سه‌شنبه 4 خردادماه با حضور روبرت بگلریان نماینده ارامنه در مجلس شورای اسلامی، رودیک یارالیان کاردار موقت جمهوری ارمنستان در ایران و حجت‌الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران به میزبانی عبدالمهدی مستکین مدیر گروه فرهنگ کمیسیون ملی یونسکو در برنامه زنده اینستاگرامی این کمیسیون به آدرس @unesco.iran افتتاح می‌شود.

همزمان با افتتاحیه علاقمندان از ساعت ۲۲ روز سه‌شنبه ۴ خرداد می‌توانند به‌طور مجازی از این نمایشگاه دیدن کنند.

 

 

* داوران بخش عکس ششمین جشنواره «فردا» معرفی شدند

طی حکمی از سوی بهزاد رشیدی دبیر ششمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی، داوران بخش عکس این جشنواره معرفی شدند.

محمدمهدی رحیمیان، فرهاد فخریان و سروش کیایی آثار دریافت شده توسط بخش عکس جشنواره فردا را داوری و ارزیابی خواهند کرد.

ششمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی توسط جهاد دانشگاهی هنر با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دبیری بهزاد رشیدی برگزار می‌شود.

 

 

* «عینیت» در گالری طراحی هنر

«عینیت» تجربهی انفرادی سید زاگرس شهیدی به عنوان طراح و بازیگر، 3 خرداد در گالری طراحی هنر گشایش می‌یابد.

اجرای سیدزاگرس شهیدی، دوشنبه ۳ خردادماه ساعت ۱۸ در گالری «طراحی هنر» افتتاح می‌شود و امکان بازدید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت محدود و با تعیین وقت قبلی تا 13 خرداد برای عموم وجود خواهد داشت. شهیدی متولد ١٣٧٢ در شهر سنندج، دانش آموخته­ رشته­ بازیگری تئاتر و دانشجوی رشته­ مطالعات تئاتر در دانشگاه Fu Berlin است. 

گالری طراحی هنر به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتى، در هر اجرا فقط میزبان ١٠ نفر خواهد بود و علاقه مندان باید قبل از هر اجرا حضور خود را با شماره تلفن ۲۲۷۰۰۱۱۱ و  یا موبایل ۰۹۱۰۱۸۱۸۱۸۳ اعلام و رزرو نمایند. در کل اجرا، زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی الزامی است.

«عینیت» از ۳ تا ۱۳ خرداد ماه هر روز ساعت ۱۸ در محل گالری «طراحی هنر» به نشانی ولی‌عصر، نرسیده به زعفرانیه پلاک ۲۸۸۰، میزبان عموم هنردوستان خواهد بود. گالری روزهای چهارشنبه تعطیل است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول