اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیر تیم گل گهر: بای تعطیلات ما را زهرمار کرد/ داور بعد از مشاجره با قلعه‌نویی،پنالتی را نگرفت

مدیر تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان گفت: داور بازی مقابل پدیده تعطیلات ما را زهرمار کرد.

مدیر تیم گل گهر: بای تعطیلات ما را زهرمار کرد/ داور بعد از مشاجره با قلعه‌نویی،پنالتی را نگرفت

حیدر افسری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم گل‌گهر سیرجان در تعطیلات اظهار داشت: داور بازی با پدیده تعطیلات ما را زهر مار کرد! تا دیروز خودم اصلا حال خوبی نداشتم و امروز کمی بهتر شدم. علی بای در بازی ما مقابل نساجی به اشتباه یک پنالتی گرفت که کارشناسان داوری و حتی خود کمک داور هم گفت اشتباه کرده است. او در بازی پیکان و پدیده هم مرتکب اشتباهاتی شده بود و به همین دلیل محروم شد.

مدیر تیم گل گهر تصریح کرد: بلافاصله بعد از پایان محرومیت، دوباره داور بازی پدیده (مقابل گل‌گهر) شد و در این بازی باز هم اشتباهش را تکرار کرد. او در حالی یک پنالتی صددرصد برای ما نگرفت که حریفمان در نیمه دوم فقط دفاع می‌کرد و اگر در آن لحظات پنالتی برای ما گرفته می‌شد شرایط طور دیگری رقم می خورد. 

افسری افزود: اگر دقت کنید، این صحنه چند دقیقه بعد از مشاجره بای با امیرقلعه‌نویی اتفاق افتاد. سرمربی ما به تصمیمات داور در بازی معترض بود که به کنار خط آمد و به او کارت زرد داد. چند دقیقه بعد توپ به دست بازیکن پدیده خورد اما دستور به ادامه بازی داد. جالب است که روی اشتباهش هم پافشاری می‌کند. در برنامه زنده تلویزیونی سه کارشناس داوری گفتند این صحنه پنالتی بوده اما علی بای می‌گوید نبوده و درست تصمیم گرفتم. نمی‌دانم، شاید او خودش را از خطا و اشتباه مبرا می‌داند. شاید خودش را خدای داوری می‌داند.

وی در مورد شکایت از داور دیدار گل گهر مقابل پدیده عنوان کرد: از علی بای رسما به کمیته داوران و کمیته اخلاق شکایت می‌کنیم. چون در دو بازی به ضرر ما سوت زده و اشتباه فاحش داشته است. همانطور که اگر بازیکنان، مربیان یا دیگر عوامل تیم‌ها کوچکترین اعتراضی کنند سریعا رسیدگی می‌شود و با جریمه و محرومیت تنبیه می‌کنند، امیدواریم در برخورد با اشتباهات داوری هم همینطور برخورد شود. 

افسری گفت: وقتی هم که داوری را محروم می‌کنند اصلا اعلام نمی‌شود. کسی هم متوجه نمی‌شود. محرومیت بای را هم وقتی پیگیر شدیم به ما اعلام کردند و جایی اعلام نشده بود که این داور محروم بوده است. البته برخی داوران وقتی اشتباه می‌کنند، پس از دیدن فیلم بازی اشتباهشان را قبول و عذرخواهی می‌کنند و همه چیز تمام می‌ ‌شود اما علی بای با غرور می‌گوید نه من اشتباه نکردم. چطور می‌شود او به خاطر اشتباه در بازی پیکان و پدیده محروم می‌شود و دوباره در بازی پدیده سوت می‌زند؟ تا روز قبل از بازی هم اصلا اسامی داوران اعلام نشده بود و سوال اینجاست که چرا نباید اسم داوران زودتر اعلام شود؟

مدیر تیم گل‌گهر با اشاره به اعمال جریمه برای عوامل و اعضای تیم‌ها، اظهار داشت: از مراجع ذیربط خواهش داریم که به این شکایت ما رسیدگی کنند. همانطور که با گزارش داوران سریعا ما عوامل تیم‌ها را جریمه می‌کنند، داوران را هم به خاطر اشتباهاتشان جریمه نقدی و انضباطی و آن را اعلام کنند. چه اشکالی دارد اعلام کنند یک داور جریمه و محروم شده است؟ از داورانی که خوب قضاوت می‌کنند تشکر و قدردانی کنند، داوری هم که مکررا اشتباه می‌کند را جریمه کنند. چرا داوری که به خاطر اشتباهاتش در بازی یک تیم، چند هفته محروم بوده را بلافاصله دوباره برای مسابقه همان تیم می‌گذارند؟

وی تصریح کرد: ما شرایط خوب و روند رو به رشدی داشتیم اما با این اتفاقات روند ما را متوقف می‌کنند. با تمام این مسائل الان جایگاه خوبی در جدول داریم. هرچند که در سال دوم حضور در لیگ برتر هستیم و نباید توقعات را از گل‌گهر بالا ببریم که فشار روی تیم زیاد شود اما شرایطی داریم که نزدیک به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم. تمام اعضای مجموعه از مدیریت و کادرفنی تا بازیکنان و کادر سرپرستی و دیگر عوامل، سعی و تلاش می‌کنند که در بازی‌های پیش رو نتایج خوبی کسب شود تا ان‌شاالله اتفاقات خوبی برای گل‌گهر بیفتد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول