اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

همدان، اولین استان متصل به شبکه ملی اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همدان اولین استانی که در کشور به‌طور کامل به شبکه ملی اطلاعات متصل است.

همدان، اولین استان متصل به شبکه ملی اطلاعات

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدجواد آذری جهرمی بعد از ظهر امروز با حضور در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های ارتباطات روستاهای استان همدان و چهل نقطه دیگر کشور اظهار کرد: تقریبا همه روستاهای استان همدان با شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.

وی با بیان اینکه هشت سایت مخابراتی در استان همدان نیز در حال تکمی هستند که در هفته‌های آینده وارد مدار خواهند شد گفت: ۲۶۴ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۶۷ میلیارد تومان به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات متصل کردیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه مدیران استانی به صورت منظم پیگیری تحقق برنامه‌ها و پروژه‌های استانی بودند تأکید کرد: همدان اولین استانی در کشور است که به‌صورت کامل به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

وی با بیان اینکه همکاری ویژه استاندار همدان و فرمانداران شهرستان ها و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیگیر مطالبات مردم بودند قابل تقدیر و تشکر است گفت: آینده دنیا و کشور ما نیز بسته به توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

انتهای پیام/ 3140/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول