اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اختصاص اعتبار ۵ میلیاردی به پایگاه امداد و نجات دریایی فریدونکنار+ فیلم

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران گفت: ساخت ساختمان پایگاه دریایی فریدونکنار آغاز و اعتبار ۵ میلیارد ریالی برای آن اختصاص داده شده است.

اختصاص اعتبار ۵ میلیاردی به پایگاه امداد و نجات دریایی فریدونکنار+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، مهدی ولی‌پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران عصر گذشته در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات دریایی شهید بلباسی فریدونکنار با بیان اینکه این شهرستان به دلیل مسافرپذیری بسیار بالا در ۶ ماه نخست سال از آسیب‌پذیرترین مناطق ساحلی مازندران است، اظهار کرد: ساخت ساختمان پایگاه دریایی فریدونکنار آغاز شد.

وی افزود: در همین راستا از محل اعتبارات استانی مبلغ ۲ میلیارد ریال و با پیگیری نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی نیز اعتبار ۵ میلیارد ریالی برای آن اختصاص داده شده است.

ولی پور ادامه داد: استقرار دائم پایگاه امداد و نجات در سواحل فریدونکنار و بابلسر نیازی اساسی بوده و ضمن اینکه سازمان امداد و نجات کشور برای ساخت و تجهیز آن اقدام می کند، باید همه مسوولان استانی و شهرستانی برای رفع موانع موجود و کمک به سرعت پروژه همت کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با تاکید بر اینکه به غیر از این دو بودجه ذکر شده، ۵۰۰ میلیون تومان دیگر هم با مجوز ریاست جمعیت هلال احمر به این پروژه تزریق می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: تا پایان امسال تعیین تکلیف برای اتمام پروژه و تجهیز کامل پایگاه ثابت امداد و نجات دریایی شهید بلباسی شهرستان فریدونکنار اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای تقویت قدرت پاسخگویی به حوادث و سوانح در فریدونکنار و بابلسر، یک دستگاه آمبولانس جدید مجهز به این منطقه اختصاص می‌یابد، خاطرنشان کرد: تا پیش از تعطیلات میانی خرداد ماه نیز تجهیزات جدید برای منطقه ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۲۲/ج/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول