اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

حجت‌الاسلام رستمی: میراث گرانبهای مرد میدان کابوس صهیونیست‌ها شد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی پیامی تاکید کرد: پیروزی بزرگ مقاومت و شکست دوباره هیمنه نظامی رژیم پوشالی و جعلی صهیونیستی مصداق آیه شریفه « ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» بود.

حجت‌الاسلام رستمی: میراث گرانبهای مرد میدان کابوس صهیونیست‌ها شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی پیامی تاکید کرد: پیروزی بزرگ مقاومت و شکست دوباره هیمنه نظامی رژیم پوشالی و جعلی صهیونیستی مصداق آیه شریفه « ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» بود.

در متن پیام رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها آمده است: 

پیروزی بزرگ مقاومت و شکست دوباره هیمنه نظامی رژیم پوشالی و جعلی صهیونیستی مصداق آیه شریفه ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم بود.

تمایز تاریخ ساز این پیروزی نسبت به نبردهای قبلی نشان دادن بخشی از قدرت محور مقاومت در به چالش کشیدن زیرساخت های امنیتی و البته اقتصادی رژیم تل آویو در حد استیصال جانیانی چون نتانیاهو بود،آنها در این ۱۲ روز به خوبی فهمیدند که هم خودشان آسیب پذیرتر از قبل هستند و هم توان نظامی مقاومت قابل قیاس با سابق نیست.

صهیونیست ها دیگر خوب می دانند که میراث گرانبهایی مرد میدان حالا حالاها کابوسشان خواهد بود.
نکته مهم تر اما ارزش نرم افزاری این فتح بزرگ بود.

برای اولین بار اجزای تکه‌تکه شده‌ی فلسطین که با توطئه سلطه‌گران و خیانت رهبران مرتجع عرب به کرانه باختری و سرزمین های ۱۹۴۸ و غزه و ...تقسیم شده بودند در قیامی بی‌نظیر به هم‌ پیوستند. علاوه بر آن‌که حقانیت و مظلومیت مردم بزرگ فلسطین این بار بیش تر از گذشته وجدان های پاک آزادی خواهان دنیا در شرق و غرب عالم را به خروش آورد،در سراسر گیتی انسانهای حر با هر مسلک و دیدگاهی ظلم ظالمان صهیونیست را محکوم کردند موضوعی که می تواند مزیتی بزرگ برای گسترش ابعاد مقاومت جهانی علیه ظالمان و مستکبران عالم باشد.

بسیاری از نخبگان و روشنفکران متعهد دنیا هم پای در این عرصه گذاشتند و به دفاع از فلسطین عزیز و غزه عزتمند پرداختند این خود می تواند زمینه ای برای همگرایی فعالان دانشجویی ایرانی با ظلم ستیزان نخبه در سراسر دنیا باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول