اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

لواندوفسکی:تاریخ سازی کردم/گلم مثل داستان های علمی تخیلی است

آقای گل رقابت های فصل پایان یافته بوندس لیگا تصور می کند تاریخ سازی کرده است.

لواندوفسکی:تاریخ سازی کردم/گلم مثل داستان های علمی تخیلی است

به گزارش خبرگزاری فارس، روبرت لواندوفسکی با تلاش بسیار عاقبت موفق شد هم آقای گل بوندس لیگا شود و هم رکورد گل زده گرد مولر افسانه ای را که مربوط به فصل 1972-1971 با 40 گل زده بود، بشکند.

«لوا» تا دقیقه 89 بازی شب گذشته با آگسبورگ هر چه تلاش کرد و زد به در بسته خورد. اما در این دقیقه از یک توپ برگشتی نهایت استفاده را کرد. او گل 41 خود را در این فصل زد تا رکوردشکن شود.

لواندوفسکی بعد از این موفقیت گفت:حس شگفت انگیزی دارم. بسیار خوشحالم. فکر می کنم اتفاقی بسیار خاص رقم خورد و یک لحظه تاریخی در دوران فوتبالم ثبت شد.

گلزن لهستانی افزود:وقتی آدم 90 دقیقه بازی می کند و هر کاری می کند، درست نمی شود و بعد آخرین لحظه پیش می آید و به گل می رسد، واقعا باورنکردنی است.این اتفاق مثل داستان های علمی تخیلی بود.

لواندوفسکی ادامه داد: باید همیشه صبور بود و دانست که سرانجام فرصت دست خواهد داد.من به خودم می گویم همیشه باید آماده باشم.

«لوا» همچنین از تیمش به خاطر حمایت کاملی که در فصل جاری در بازی ها از او داشتند، قدردانی کرد. او گفت:از تیمم تشکر می کنم . چون آنها امروز مرتب تلاش کردند تا بتوانند مرا صاحب موقعیت برای گلزنی کنند. بعضی اوقات باید برای کسب رکوردهای افسانه ای جنگید. کار به این راحتی نیست. اگر من به گل رسیدم، یک تیم به طور کامل از من حمایت کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول