اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

فلیک: مربیگری بایرن برایم افتخار بزرگی بود/ از لواندوفسکی همیشه می توان انتظار گل داشت

هانس دیتر فلیک، سرمربیگری تیم بایرن مونیخ را برای خود افتخار می داند و از این که لواندوفسکی رکورد گرد مولر را شکست، خوشحال است.

فلیک: مربیگری بایرن برایم افتخار بزرگی بود/ از لواندوفسکی همیشه می توان انتظار گل داشت

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در آخرین هفته از فصل 2021-2020 بایرن مونیخ، قهرمان بازی ها موفق شد 5 بر 2 آگسبورگ را شکست دهد.

هانس دیتر فلیک در مورد آخرین حضورش به عنوان سرمربی باواریایی ها و عملکرد تیمش چنین توضیح داد: دلم برای این تیم تنگ خواهد شد. برایم افتخار بزرگی بود که در مقطعی این باشگاه بزرگ را هدایت کنم. فوق العاده خوشحال هستم و به خود بابت آنچه کسب کردیم، می بالم.

فلیک که یک سال و نیم قبل زمام امور تیم را در دست گرفت، به خواست خودش از مربیگری تیم قهرمان بوندس لیگا خارج شد تا فصل بعد یولیان ناگلس مان جایش را بگیرد.

مربی 56 ساله افزود: این معیاری مطلق برای آینده است. از همه تشکر می کنم. در نیمه اول همه چیز عالی پیش رفت اما در نیمه دوم اجازه دادیم حریف 2 گل بزند.

مربی موفق در مورد روبرت لواندوفسکی که گلزنی کرد و با رسیدن به 41 گل زده در بوندس لیگا رکورد گرد مولر افسانه ای را شکست، عنوان کرد: به خاطر لواندوفسکی بسیار خوشحالم. مدت زیادی طول کشید تا به گل برسد. هنگام بازی به تاپالوویچ (مربی دروازه بانان) گفتم احتمالا به گل نخواهد رسید اما نشان داد از او  هر لحظه می توان انتظار گلزنی داشت. واقعا یک گلزن قهار است و همین او را متمایز می کند. البته کسب این افتخار، حمایت تیم از او را نیز نشان می دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول