اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اجرای طرح جبهه خرمشهرها در بابلسر برای اولین‌بار در کشور

فرمانده سپاه کربلا از اجرای طرح جبهه خرمشهرها در بابلسر برای اولین‌بار در کشور خبر داد و گفت: یکی از کارکردهای طرح جبهه خرمشهرها استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی همان محله، برای رفع مشکلات است.

اجرای طرح جبهه خرمشهرها در بابلسر برای اولین‌بار در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا صبح امروز در همایش طرح جبهه خرمشهرها در بابلسر که با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان  بسیج مستضعفین در حال برگزاری است، اظهار کرد: یکی از کارکردهای طرح بزرگ و شایسته طرح جبهه خرمشهر‌ها، رجعت به مسجد است تا بتوانیم همه مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی را در محله با محوریت مسجد حل کنیم.

وی افزود: در این طرح قرار است محله مهدوی با همکاری بسیج و امامان جماعت محلات، مسؤولان و  ذی‌نفوذانی که در محله هستند با بررسی مشکلات محله را و رفع آن، شکل بگیرد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه یکی از کارکردهای این طرح  استفاده از  ظرفیت‌های مادی و معنوی همان محله، برای رفع مشکلات است، اضافه کرد: این طرح برای اولین‌بار در کشور در سطح بابلسر در حال شکل‌گیری است که توسط سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افتتاح خواهد شد.

مسلمی افزود: این طرح یک‌سال گذشته به صورت پایلوت در حال انجام بود که خروجی بسیار  مطلوبی داشته است و سوم خرداد توسط سردار سلیمانی به صورت استانی رونمایی می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: برای اجرایی کردن گام دوم انقلاب این طرح بسیار خوبی است  ان‌شاء‌الله، منشاء خیر و برکت برای تحقق و رسیدن به تمدن نوین اسلامی باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول