اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رشد آمار پرواز و مسافر از فرودگاه بین‌المللی تبریز

مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان‌شرقی از رشد آمار پرواز و مسافر فرودگاه تبریز در فروردین ماه سال‌جاری خبر داد.

رشد آمار پرواز و مسافر  از فرودگاه بین‌المللی تبریز

رامین آذری  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت:  مجموع  پروازهای انجام شده فرودگاه تبریز (نشست و برخاست) در فروردین ماه سال‌جاری تعداد ۸۹۳ پرواز بوده است که نسبت به ۸۵۷ پرواز انجام شده در ماه قبل (اسفند ۹۹) از رشدی چهار درصدی برخوردار است.

 وی افزود: میزان مسافر جابه‌جا شده در فروردین ماه نیز تعداد ۸۲ هزار و ۸۱۵ نفر بوده است که نسبت به ۸۰ هزار و ۱۶۶ مسافر اسفند ماه از افزایشی سه درصدی برخوردار است.

این مقام ارشد حمل و نقل هوایی استان در مورد پروازهای بین‌المللی فرودگاه تبریز نیز گفت: تعداد پروازهای خارجی فرودگاه تبریز از ۸۸ پرواز در اسفند ۹۹ به تعداد ۱۰۲پرواز در فروردین ماه سال‌جاری و تعداد مسافر جابه‌جا شده از ۱۱ هزار و ۲۱۵ به ۱۳ هزار و ۴۱۷ رسیده است که به ترتیب شاهد ۱۶ و ۲۰ درصد افزایش در بخش پرواز و مسافر بین‌المللی هستیم.

 وی افزود: هم اکنون شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ، آتا ایر، ماهان، ایران ایرتور، قشم ایر، معراج، آسمان، سپهران، ترکیش ایر،کاسپین و کیش ایر در مسیرهای داخلی و خارجی پروازهای خود را از فرودگاه تبریز انجام می‌دهند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول