اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

برگزاری نشست ادبی «سلام بر خرمشهر» در اراک

مدیرکل کتابخانه‌های استان مرکزی از برگزاری نشست ادبی «سلام بر خرمشهر» به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر خبر داد.

برگزاری نشست ادبی «سلام بر خرمشهر» در اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، نشست مجازی «سلام بر خرمشهر» به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر توسط اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی برگزار می‌شود.
همزمان با سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر، نشست ادبی «سلام بر خرمشهر» با حضور رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس، شاعران استانی و دوست داران کتابخوانی، سو م خرداد ماه در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

در این نشست  سید علی اکبر ابراهیمی، جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی است که ۶۴ بار مورد عمل جراحی قرار گرفته است، به عنوان میهمان ویژه حضور خواهد داشت. 

علاقه‌مندان از طریق لینک  http://www.skyroom.online/ch/markazipl/mpl می‌توانند در این نشست با استفاده از گزینه مهمان شرکت کنند.

سید علی اکبر ابراهیمی جانباز 70 درصد که از ناحیه دو چشم و هر دو پا در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع جانبازی نائل آمده‌اند.
سید علی اکبر نهم تیر 1347 در شهرستان اراک بدنیا آمد، دوران نوجوانی را به شغل مکانیکی ماشین مشغول بود. سال 1363 به جبهه خرمشهر اعزام شد. در انجا مسئول گردان زره‌ای ظلفقار بود.
سید علی اکبر در سال 1365 در اثر ترکش‌های خومپاره به شدت زخمی شد و در اثر شدت جراحات بیهوش می‌شوند و ایشان را به سرد خانه منتقل می‌کنند و به مدت 48 ساعت در آنجا می‌مانند، که بعد از بهوش آمدن مجدد به خط مقدم بازمی‌گردند.
سید علی اکبر ابراهیمی در طول حضورش در جبهه 4 بار مجروح می‌گردند که در بار آخر مجروحیت هر دو چشم و هر دو پای خود را از دست می‌دهند.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول