اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سوال از وزیر نیرو بابت قطعی برق تهران/ پاسخگوی صنعتگران و تولیدکنندگان باشید

نماینده مردم تهران در مجلس در نامه‌ای خطاب به وزیر نیرو خواستار پاسخ‌گویی در مورد قطعی ناگهانی برق مناطق مختلف استان تهران شد.

سوال از وزیر نیرو بابت قطعی برق تهران/ پاسخگوی صنعتگران و تولیدکنندگان باشید

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، چند روزی است شاهد قطعی ناگهانی برق و بدون برنامه‌ریزی و اعلام قبلی در مناطق مختلف استان تهران هستیم که این مسئله در روزهای اول خرداد ماه که هنوز تا پیک گرما فاصله داریم باعث ایجاد نگرانی و نارضایتی در مردم شده است.

علاوه بر نارضایتی مردمی، قطعی برق باعث خسارت به واحدهای صنعتی و تولیدی می‌شود که در این راستا زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با طرح سوالاتی از وزیر خواست تا به نماینده‌های مردم پاسخ‌گو باشد.

متن سوألات نماینده مردم تهران به وزیر نیرو به شرح زیر است: 

خلاصه سوأل: علت قطعی برق مناطق تهران چیست؟

متن سوأل: در حالی که هنوز به اوج گرمای تابستان نرسیده‌ایم علت قطع برق در برخی مناطق تهران در ساعات متمادی چیست؟

با توجه به آسیب پذیری واحدهای صنعتی از قطع ناگهانی برق متأسفانه شهر‌های صنعتی از این وضعیت آسیب‌های زیادی را متحمل می‌شوند، تدبیر شما چیست؟ چرا تا بحال فکری برای این شرایط نشده است؟

زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تهران درباره قطعی اخیر برق در استان اظهار کرد: اخیراً شاهد قطعی برق در مناطق مختلف تهران بودیم باتوجه به وضعیت گرمی هوا باید وزیر نیرو بابت قطعی برق پاسخ‌گو باشند.

وی گفت: الان در روزهای اول خرداد هستیم و هنوز به پیک گرما نرسیدیم و قاعدتاً قطعی برق نباید اتفاق می‌افتاد همچنین طبق قول و وعده‌ای که وزیر نیرو از قبل داده بودند مبنی بر این که امسال قطعی برق نداشته باشیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این اتفاق غیر منتظره است و باتوجه به اینکه در اوج گرما نیستیم باید تدبیری اندیشیده شود که در طی روزها و هفته‌های آینده تکرار این حوادث را نداشته باشیم.

الهیان ابراز کرد: قطعی برق آسیب جدی به شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی را ایجاد خواهد کرد و آسیب‌هایی که به دستگاه‌ها وارد می‌شود در اثر قطع بدون برنامه‌ریزی و ناگهانی برق و هزینه‌هایی که متحمل می‌شوند موجب خسارت به تولیدکنندگان می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هیچ وجه در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها این خسارت به شهرک‌های صنعتی و تولیدی‌ها قابل پذیرش نیست لذا وزیر نیرو باید به کمیسیون تخصصی و نمایندگان ملت پاسخگو باشد.

انتهای پیام/۶۷۰۷۸/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول