اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دختر ۱۷ ساله جاسکی قربانی مار گزیدگی شد

نیش مار باعث مرگ دختری از اهالی روستای جگین بالا در بندر جاسک شد

دختر ۱۷ ساله جاسکی قربانی مار گزیدگی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مرگ ناشی از عقرب  و مار گزیدگی در شرق استان حکایت غم انگیزی است که در فصول گرم سال تکرار می شود و این بار قرعه این اتفاق دردناک به دختری جوان از اهالی روستای جگین بالا افتاد تا در نبود خانه بهداشت و بهورز و خرابی جاده روستایی جان خود را از دست بدهد.

یکی از نزدیکان قربانی می گوید: وقتی پیمودن ۱۸ کیلومتر راه فرعی روستا به جاده اصلی ۳ساعت زمان می برد وقتی روستا از داشتن خانه بهداشت و بهورز محروم است چطور میتوان توقع داشت که یک مارگزیدگی باعث مرگ نشود. 

بنابراعلام دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در همه ی مراکز درمانی شرق استان سرم‌های مارگزیدگی موجود است اما موضوع مهم دیر رسیدن مصدومان این قبیل حوداث است که البته باز هم باید پرسید چه زمانی جاده‌های روستایی این مناطق به سرانجامی می‌رسد تا از شدت حوداث این چنین دردناک کاسته شود. 

پراکندگی روستاها در مناطق شرقی استان هرمزگان موجب شده تا ساخت راه مناسب برای هر کدام از این روستاها که در دل کوهستان واقع شده نیز به سخنی و کندی صورت گیرد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول