اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

راستینه: پیروزی امروز کشور، آزادی مردم از تفکر خسته و واداده غربگراها است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با بیان اینکه پیروزی امروز کشور، آزادی مردم از تفکر خسته و واداده غربگراها است، گفت: اکنون ملت عزیز ایران، ما هستیم با شما، در یک انتخاب سرنوشت ساز؛ یک طرف جریان فساد رانت خوار و طرف دیگر جریان مبارزه علیه فاسد است.

راستینه: پیروزی امروز کشور، آزادی مردم از تفکر خسته و واداده غربگراها است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمد راستینه هفشجانی، در نشست علنی امروز (یکشنبه 2 خرداد) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: در آستانه سوم خرداد سال روز آزاد سازی خرمشهر قهرمان بر ارواح طیبه همه شهدا و امام شهدا صلوات می‌فرستیم. جوانان عزیز، خرمشهرها در پیش است، خرمشهر امروز ما آزادی مردم مظلومی است که تفکر خسته و واداده غربگرا و رسانه‌های زنجیره آنها از داخل و خارج معیشت مردم را به گروگان گرفته است تا مردم از انقلاب درخشان 57 شان ناامید شوند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: خرمشهر امروز ما، شکست تفکر ظریفی است که بسیار آشنا است، تفکری که میدان دیپلماسی را در قدم آهسته با وزیر خارجه آمریکا تعریف می‌کند و میدان مجاهدت حاج قاسم را بغض آلود نفی می‌کند، میدان مجاهدتی که امروز فرزندان جبهه مقاومت فلسطین با تأسی بر مکتب حاج قاسم در انتخابی سخت رژیم اسرائیل را خوار و ضعیف می‌کنند.

رئیس جمهور عادت کرده با بیل تدبیرش کمر ملت را بشکند

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم عزیز ایران در آستانه انتخابات مهمی قرار گرفته ایم، ما می‌دانیم که چه بلایی بر سر معیشت شما آمده است، گوشت و مرغ از سفره مردم حذف شده و رئیس جمهور با ریشخند شما را حواله به مصرف ماهی می‌دهد، رئیس جمهور عادت کرده که حقیقت‌های تلخ را طنز وهن کند و با بیل تدبیرش کمر ملت را بشکند و بعد می‌گوید باید از پیروزی‌های دولتش فیلم بسازند، بله این فیلم سکانس‌های تکان دهنده ای دارد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: سکانس پایان این فیلم را باهم مرور می‌کنیم صف‌های طولانی متعدد زن و مرد ماسک بر صورت زده در صف مرغ دو نرخی، آبرویشان را برای معیشت شان به میدان آورده اند، سکانس پنجم فاجعه ارز، تلاطم بازار ارز، طلا، سکه، مسکن و خودرو، سرمایه‌هایی که یک شبه در بورس نصف می‌شود و پولدارانی که یک شبه ثروتشان چندین برابر شده، توزیع رانتی هزاران دلار ارز جهانگیری که معلوم نشد چه وارد کشور شده است.

وی افزود: سکانس چهارم بسیار تراژدی است، آیا یادتان هست که روحانی در تبلیغاتی سال 92 چه گفت؟ آقای روحانی مگر شما نگفته‌اید مشکل چند برابر شدن دلار، در عدم مشورت، خود شیفتگی، عدم استفاده از ابزارهای علمی برای اداره کشور است و دولت نخواهد گذاشت که ارزش پول ملی ظرف 6 ماه به یک سوم برسد، آقای روحانی الان ارزش پول ملی در چه وضعیتی است؟

راستینه در ادامه نطق اظهار داشت: سکانس سوم فاجعه بنزین و موسیقی زجر آور این سکانس؛ آقای روحانی با ریش خند بیان می‌کند که من هم اطلاع نداشتم و صبح جمعه مطلع شدم، سکانس دوم وعده‌های برجامی و موسیقی این سکانس بسیار وهن آلود است.

این عضو کمیسیون فرهنگی بیان کرد: عیدانه فراوان شد تا باد چنین بادا؛ جمله آقای روحانی یادتان هست؟ "طبق این توافق دی ماه سال 94 تمامی تحریم‌ها لغو خواهد شد"، ملت عزیز آماده باشید همین روزها روحانی باز هم از عیدانه سخن خواهد گفت، 6 میلیون تن کالای اساسی دپو شده در کمرگ‌ها را روانه بازار می‌کند تا شاهد از غیب برسد، سکانس دوم خصوصی سازی غلط، تجمعات کارگری و رانت‌های آقازادگی خصولتی‌ها.

وی ادامه داد: سکانس اول، دولتی معطل اروپا و آمریکا، شرطی سازی اقتصاد، حتی با خروج آمریکا از برجام، طرح اینستکس و دروغ‌های اروپایی‌ها و معطل ماندن روابط ایران با سایر کشورهای دنیا تا مبادا دوستان غربی آقای روحانی ناراحت شوند، موسیقی این سکانس جالب است، ملت عزیز جمله روحانی یادتان هست؟ "مذاکره با آمریکا راحت تر از مذاکره با اروپا است، آمریکا کدخدای ده است و با کدخدا بستن راحت تر است."

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اما سکانس پیش درآمد، استادیوم؛ سال 1392 را به یاد بیاورید، "دولت تدبیر و امید به دنبال آن است آنچنان روغن اقتصادی ایجاد کند و آنچنان مردم از درآمد سرشار برخوردار شوند که مردم اصلا به یارانه  45 هزار تومان نیاز نداشته باشند، زندگی خوبی داشته باشند، اشتغال فراوان باشد"، اکنون ملت عزیز ایران، ما هستیم با شما، در یک انتخاب سرنوشت ساز، یک طرف جریان فساد رانت خوار، طرف دیگر جریان مبارزه علیه فاسد چه برادر رئیس جمهور باشد، برادر معاون اول باشد چه آقازاده‌ها و دامادهای وزرا باشد این تصمیم با شما است، ما با شما در یک انتخاب انقلابی.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول