اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

صفرزاد: زحمت دوچرخه‌سواری را ما کشیدیم اما دیگران تایید شدند/ وزیر ورزش دقیقا کجاست؟

پیشکسوت دوچرخه سواری گفت: زحمت این رشته را ما کشیدیم و زندگی‌مان را گذاشتیم، اما افراد غیر مرتبط با این رشته را تایید صلاحیت کردند.

صفرزاد: زحمت دوچرخه‌سواری را ما کشیدیم اما دیگران تایید شدند/ وزیر ورزش دقیقا کجاست؟

مهرداد صفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: وقتی در کمیسیون تطبیق وزارت ورزش مرا که زندگی‌ام را در این ورزش گذاشته‌ام رد صلاحیت می‌کنند، چطور باید در مورد انتخابات صحبت کنم؟ آیا به من نمی‌خندند؟ دو بار دبیر بودم، رئیس کمیته مسابقات و سرمربی تیم ملی بودم و به عنوان نایب رئیس فدراسیون هم کار کردم اما صلاحیتم تایید نمی‌شود. اگر بحث امنیتی و سیاسی بود، اشکالی نداشت، اما در آن کمیسیون تطبیق چه کارشناسانی حضور دارند که از گذشته ورزشی من خبر نداشتند؟

وی ادامه داد: هاشمی طبا کل زندگی مرا می‌داند و در دوچرخه سواری هم همه مرا می‌شناسند. المپیک بوده‌ام و کاری نبوده که در این رشته انجام ندهم اما این رفتار را کردند.

صفرزاده در مورد اینکه گفته می‌شود رد صلاحیت اهالی دوچرخه سواری به دعوایی در مجمع دو سال قبل باز می‌گردد، گفت: وقتی چنین مشکلی به وجود می‌آید، باید یک نفر بالا دستی که وزیر ورزش است به آن رسیدگی کند. این بازی‌ها سیاسی است یا ورزشی؟ آقای وزیر ورزش شما کجا هستید که این مسایل را نمی‌بینید؟ اگر هم می‌بینید، فقط جواب مرا بدهید. چرا ورزش ما انقدر بی صاحب شده است.

پیشکسوت دوچرخه سواری عنوان کرد: در تایلند وقتی مدال آوردم، پرچم ایران نداشتیم و خودم پرچم دوختم و آن را برافراشته کردند، اما حالا صلاحیت اولیه مرا تایید نکردند. ما که زحمت این رشته را کشیدیم، رد می‌کنند و کسانی تایید می‌شوند که اصلا در این رشته نبوده‌اند. از این کار کثیف تر ندیده بودم. من از اینها نمی‌گذرم و خدا هم از آنها نگذرد.

به گزارش فارس، انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری قرار است روز چهارشنبه 5 خرداد با حضور 4 نامزد برگزار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول