اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سرمایه‌گذاری در حوزه تجهیزات پزشکی با اشتغالزایی 700 نفری در زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از سرمایه‌گذاری در حوزه تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای فاز نخست این طرح صنعتی 3 میلیون دلار با اشتغالزایی 700 نفر در فاز تکمیلی است.

سرمایه‌گذاری در حوزه تجهیزات پزشکی با اشتغالزایی 700 نفری در زنجان

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای حمایت از شاغلین استان و صیانت از افراد شاغل، حمایت لازم از طرح‌های سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم استان زنجان طی سال‌جاری مورد تاکید و توجه قرار گرفته است، افزود: با توجه به اینکه شهرستان خدابنده نیز از مناطق محروم استان به شمار می‌رود، ایجاد شهرک‌های تخصصی در این منطقه ضروری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان خدابنده حمایت لازم را خواهیم داشت، تصریح کرد: در کنار سرمایه‌گذاران جدید نیز حضور خواهیم داشت تا توسعه اقتصادی در این منطقه محقق شود.

وی از سرمایه‌گذاری تجهیزات پزشکی در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای فاز نخست این طرح صنعتی ۳ میلیون دلار با اشتغالزایی ۷۰ نفر است که پیش‌بینی شده، در فازهای بعدی میزان اشتغالزایی این طرح تا ۷۰۰ نفر افزایش یابد.

فغفوری ادامه داد: با توجه به ظرفیت خوب این شهرستان در تولید پوشاک مقرر شد، با ایجاد شهرک صنفی شاهد تجمیع واحدهای کارگاهی در محلی خارج از شهر باشیم.

وی عنوان کرد: واحدهای نیمه صنعتی و کارگاهی می‌توانند با استقرار در این شهرک، از طریق اداره کل استاندارد و یا اداره ثبت برندها، برند مربوطه را ثبت و فعالیت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان درباره ایجاد شهرک تخصصی مصالح ساختمانی در این شهرستان گفت: وجود واحدهای متعدد تولید قطعات بتنی در خدابنده و نیز ذخایر معدنی در این رابطه، زمینه ایجاد شهرک صنعتی تخصصی مصالح ساختمانی را در این شهرستان فراهم کرده است.

  فغفوری با بیان اینکه با اختصاص ۴۰ هکتار زمین ایجاد شهرک اختصاصی پوشاک خارج از محدوده شهر خدابنده پیگیری و به زودی محقق می‌شود، ابراز داشت: واحدهای موجود در شهرستان خدابنده همچون سرنگ‌سازی و آریا رنگ نیز طرح‌های توسعه‌ای خوبی در دست اقدام دارند که طی ماه‌های آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/73005/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول