اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توزیع ۱۴۰۰ سری جهیزیه در طرح مهرکریمانه در اصفهان/ کالای ایرانی در منزل نوعروسان

در راستای طرح مهرکریمانه در استان اصفهان تعداد 1400 سری جهیزیه در طرح مهرکریمانه از سال 1399 توسط معاونت اجتماعی سپاه صاحب الزمان (عج) تهیه و بین زوج های جوان توزیع شده است.

توزیع ۱۴۰۰ سری جهیزیه در طرح مهرکریمانه در اصفهان/ کالای ایرانی در منزل نوعروسان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج)، ناصر چاووشی در خصوص طرح مهرکریمانه گفت: در راستای طرح کریمانه یکی از اولین اقدامات تهیه و توزیع جهیزیه برای نوعروسان است که از ابتدای سال گذشته توسط معاونت اجتماعی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) بوده است.

مسؤول اجتماعی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) افزود: در راستای کمک به ازدواج جوانان هم استانی اصفهان و ایجاد امید و انگیزه برای ازدواج موفق طرح مهر کریمانه سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان از سال گذشته با شیوع ویروس کرونا تا کنون حدود ۱۴۰۰سری جهیزیه توزیع شد.

وی گفت: فردا در سوم خرداد۱۴۰۰ نیز ۵۰۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان توزیع خواهد شد که بصورت نمادین ۵۰ سری از ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) به سمت میدان امام(ره) حرکت خواهند کرد و بین خانواده‌های توزیع خواهد شد.

چاوشی افزود: هیچ کس بواسطه تامین جهیزیه و مایحتاج اولیه زندگی ازدواج خود را به تاخیر نیندازد و اقلام جهیزیه های طرح مهرکریمانه شامل ۲۲ قلم کالای با کیفیت ایرانی و زیبا است که شامل؛یخچال فریزر، تلویزیون، اجاق گاز،آبمیوه گیری، چرخ گوشت، سرویس آرکوپال،کالای خواب، پتوی ۲ نفره،پنکه ، بخاری، سرویس قاشق و چنگال  و پک فرهنگی تهیه و با قیمت بسیار مناسب نسبت به بازار بین زوج‌های جوان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول