اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

رد خون 207 سروقامت لشکر 41 ثارالله بر ریگ ریگِ خاک تفتیده زمین خرمشهر

حماسه سوم خرداد یادآور حماسه‌آفرینی 6 هزار لاله به خون غلطیده عملیات الی بیت‌المقدس، سهم دیار کریمان از این حماسه بزرگ 3 هزار کویرزاده دریادلی است که از این میان رد خون 207 سروقامت لشکر 41 ثارالله بر ریگ ریگِ خاک تفتیده زمین خرمشهر دیده می‌شود.

رد خون 207 سروقامت لشکر 41 ثارالله بر ریگ ریگِ خاک تفتیده زمین خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سپاه ثارالله به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد، در این بیانیه آمده است: چه دلنشین است سخن از «فتح» گفتن و تو آن حقیقتی هستی که نتوان از فتح جدایت تصور نمودن، تو خرمشهری و خاک غیرت و استقامت .

آری حماسه سوم خرداد تجلی ربانی رهروان نور است، یادآور حماسه‌آفرینی 6 هزار لاله به خون غلطیده عملیات الی بیت‌المقدس، سهم دیار کریمان از این حماسه بزرگ 3 هزار کویرزاده دریادلی است که از این میان رد خون 207 سروقامت لشکر 41 ثارالله بر ریگ ریگِ خاک تفتیده زمین خرمشهر دیده می‌شود.

بزرگمردان دلیری همچون سرداران شهید ناصرفولادی دانشجوی نخبه حمیدایرانمنش و محمد افغانی و درمیان آنان، نام فرمانده جاوید و موفق جهان اسلام، مرد میدان حاج قاسم عزیزمان چون ستاره‌ای روشن می‌درخشد.

همو که با اندیشه‌ای پویا، عزمی راسخ و قلبی آکنده از عشق و ایمان به خدا، همواره در خدمت اسلام و  نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و حافظ حریم ولایت و منافع ملی و پشتوانه‌ای قوی برای عرصه دیپلماسی و  اینگونه است که حاکمیت الهی در دل و جان بندگان مخلص خدا در سایه ولایت فقیه به تمام معنا تجلی می‌یابد.

گویی انعکاس عملیات الی بیت‌المقدس است که با گام‌های استوار حاج‌قاسم از خوزستان ایران تا سوریه و یمن و عراق شنیده می‌شود و در فرودگاه بغداد به اوج طنین جهانی خود می‌رسد و نوید فتحی دیگر می‌دهد و امروز این ماییم که بند پوتین محکم کرده‌ایم و پیشاپیشمان حاج‌قاسم عزیز است و افقی نزدیک دست بنام «فتح قدس»، چراکه عملیات الی بیت المقدس همچنان ادامه دارد و این مهم مردان میدانی می‌طلبد از جنس سلیمانی.

در این چند روز گذشته شاهد بودیم که گنبدهای آهنین هم چون چشم‌های عین‌الاسدش می‌ترکد و حباب‌های بازی کودکانه را تداعی می‌کند. آن ایامی که بخش بزرگی از جهان کمر به نابودی من وتو بسته بود، نمی‌دانست که ما درس آموخته مکتب امام حسینیم و جز عزت و سربلندی در قاموس حیاتمان نمی‌گنجد. ما جرعه‌های کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا را از جام مقاومت تو در کام ریخته‌ایم و از همان روز نخست زمزمه کرده‌ایم «راه قدس از کربلا می گذرد.»

و اینک به روزی می‌اندیشیم که خبر فتح «خرم» شهری دیگر را به جهانیان مخابره کنیم و این است مطلب و مقصود بزرگمان که در هیچ شرایطی دست از آرمانمان بر نخواهیم داشت و  قبل از آن که دیگران با بال‌های خویش به قله «قاف» آرزوهایشان برسند با همین پاهای تاول‌زده و گام‌های غیرت و استقامت به قدس رسیده‌ایم و انشاءالله در آنجا نماز عشق خواهیم خواند و این پایان ماجرا نیست چرا که هنوز در جنگ نظامی، اقتصادی و فرهنگی همچنان :خرمشهرها در پیش است.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول