اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عملکرد ضعیف جهانبخش در بازی انتهایی فصل / موقعیت بزرگی که بازیکن ایرانی از دست داد +فیلم

بازیکن ایرانی در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس باز هم در ترکیب اصلی قرار نگرفت، نتوانست عملکرد خوبی ازخود به ثبت برساند.

عملکرد ضعیف جهانبخش در بازی انتهایی فصل / موقعیت بزرگی که بازیکن ایرانی از دست داد +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب آخرین بازی لیگ برتر انگلیس در فصل 2020-2021 برایتون با حضور ثابت جهانبخش به مصاف آرسنال رفت و با شکست 2 بر صفر روبه‌رو شد. 

در این مسابقه علیرضا جهانبخش تنها 45 دقیقه توانست برای برایتون بازی کند و دوباره عملکرد منفی از خود به جا گذاشت. او که در این فصل آغاز خوبی داشت، پس از مصدومیت به یک نیمکت نشین بدل شد و دیگر نتوانست به آمادگی بالای خود دست یابد. 

جهانبخش در این بازی یک فرصت خیلی خوب را با اشتباه «گرانیت ژاکا» نیز بدست آورد ولی نتوانست آن را به یک موقعیت گلزنی بدل سازد. ستاره ایرانی در این بازی 20 بار توپ را لمس کرد، یک بار کنترل بد داشت و یک بار تکل موفق زد. او 14 پاس داد که یکی از آنها کلیدی بود. جهانبخش در این 45 دقیقه یک سانتر نیز انجام داد تا سایت آماری هواسکورد نمره متوسط 6.32 را به او اختصاص دهد. 

آدام استنینگ، خبرنگار باشگاه برایتون و روزنامه آرگوس، عملکرد جهانبخش را ضعیف خطاب کرد. او نمره 5 از 10 را به ستاره ایرانی داد و در توصیف بازی او نوشت: علیرضا یک توپ ربایی خوب داشت ولی پاس آخرش چنگی به دل نزد. او در نیمه جای خودش را به «لالانا» داد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول