اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

فرمانده نیروی دریایی سپاه: وعده الهی با پیروزی جبهه مقاومت باری دیگر محقق شد

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: ایستادگی جانانه برادران و خواهران جبهه مقاومت در غزه، کرانه باختری، منطقه شیخ جراح، نشان از تحقق وعده الهی و نصرت جبهه ایمان است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه: وعده الهی با پیروزی جبهه مقاومت باری دیگر محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سپاه نیوز؛ دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری  فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم  بهره برداری از سه  طرح فرهنگی، ورزشی و خدماتی  که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و نیز پیروزی مردم قهرمان فلسطین، گفت:  امروز به برکت خون شهیدان والامقام،  شاهد پیروزی دیگری در جبهه حق علیه باطل هستیم و ایستادگی جانانه برادران و خواهران جبهه مقاومت در غزه،کرانه باختری،منطقه شیخ جراح،  نشان از تحقق وعده الهی و نصرت جبهه ایمان است.

دریادار تنگسیری  با اشاره به آیه 7 سوره مبارکه محمد که  می فرماید:یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم که ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید،  خدا شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد، افزود: ایمان و توکل بر خدا و حضور فعال در میدان نبرد و جبهه حق ، باعث به زانو در آوردن و تسلیم شدن دشمن تروریست  صهیونیست کودک کش گردید است  و ان شاءالله این پیروزی ها  ادامه خواهد داشت.

 وی  سالروز آزادسازی خرمشهر را  نماد مقاومت،ایثار و پیروزی  عنوان کرد و اظهار داشت:آزادسازی خرمشهر که پس از ۵۷۸ روز اشغال در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ با ایثار، عشق، جانبازی و به کارگیری پیچیده ترین فنون نظامی حاصل شد، نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس شناخته شده و از این روز به عنوان نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن یاد می‌شود.

 دریادار تنگسیری در پایان مراسم افتتاح  سه طرح عمرانی ، فرهنگی، ورزشی و خدماتی   با تقدیر از اهتمام و تلاش تربیت بدنی ندسا  برای بالا بردن آمادگی رزم  دریادلان نیروی دریایی سپاه افزود: نقش سلامتی تن و تقویت روحیه معنوی در فعالیت های رزمی بسیار تعیین کننده است . ما بعنوان سرباز ولایت باید همچون رهبر فرزانه مان امام خامنه ای ( حفظه الله) که نسبت به امر ورزش بسیار تاکید و سفارش نمودند حتما روزانه زمانی را  به ورزش و تربیت بدنی اختصاص دهیم.

این طرح ها شامل  افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت بسیج مزین به نام شهید والامقام مهدوی(ره) ، زمین چمن فوتبال در شهرک امام علی (علیه السلام) مزین به نام شهید گرانقدر بهمن باقری(ره) و تکمیل مجتمع خدماتی امام خمینی( ره) می باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول